نیسان سرینا جدید

نیسان سرینا جدید معرفی شد؛ یک مینی ون کاربردی با قیمت مناسب

نیسان سرینا جدید با ظاهری جذاب و امکانات متعدد معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این یک مینی ون کاربردی آشنا خواهیم شد.

امروزه شاسی بلندها به عنوان محبوب‌ترین کلاس خودرویی در جهان محسوب می‌شوند و سدان‌ها و مینی ون‌ها کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرند، اما نیسان بر این باور است که وجود مینی ون‌ها در بازار ضروری بوده و به همین دلیل از نسل ششم سرینا پرده برداشت. مینی ون نیسان سرینا در نسل جدید از ظاهری جذاب‌تر، کابینی جادارتر، امکانات بیشتر و قیمت مناسب بهره می‌برد.

مشخصات نیسان سرینا جدید

نیسان سرینا جدید

طراحان نیسان برای نسل جدید سرینا از فرم جعبه‌ای شکلی استفاده کردند تا اکنون سرنشینان آن به فضای بیشتری دسترسی پیدا کنند. این خودرو در نمای جلو از طراحی مدرنی بهره می‌برد و ترکیب چراغ‌ها با جلوپنجره نیز نمای جذابی را به وجود آورده است. نیسان برای سرینا عریض‌ترین شیشه جلو در کلاس مینی ون‌ها را نیز در نظر گرفته که به همراه کابین بزرگ‌تر و شیشه‌های جانبی بزرگ‌تر باعث شده دید راننده و سرنشینان به بیرون بیشتر شود.

نیسان سرینا جدید

تمام چراغ‌های استفاده شده در نیسان سرینا جدید از نوع ال ای دی بوده و در کشویی سمت شاگرد نیز به شکل خودکار بازخواهد شد. کابین این خودرو نسبت به قبل ارتفاع پیدا کرده که از مهم‌ترین تغییرات آن می‌توان به افزایش 120 میلی‌متری فضای پای راننده نسبت به قبل، شیفتر دکمه‌ای جدید، کنترل‌های اختصاصی سیستم تهویه برای تمام سرنشینان، اینترنت وای، پورت‌های یو اس بی متعدد و تودوزی ضد آب اشاره کرد.

نیسان سرینا جدید

بسته به نوع تیپ نیز طول این خودرو به 4690 تا 4765 میلی‌متر، عرض آن 1695 تا 1715 میلی‌متر، ارتفاع آن 1870 تا 1895 میلی‌متر و همچنین فاصله محوری آن به 3135 تا 3145 میلی‌متر می‌رسد. این خودرو بسته به نوع تیپ حدود 2110 تا 2235 کیلوگرم وزن خواهد داشت.

نیسان سرینا جدید

مشتریان می‌توانند نسل ششم نیسان سرینا را با موتورهای بنزینی و هیبریدی سفارش دهند. مدل بنزینی این مینی ون ژاپنی به یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس CVT نیز قدرت تولیدی را از پیشرانه به چرخ‌های جلو یا تمام چرخ‌ها (سفارشی) منتقل خواهد کرد.

نیسان سرینا جدید

مدل هیبریدی نیسان سرینا جدید نیز به موتور 1.4 لیتری جدید با قدرت 98 اسب بخار و گشتاور 123 نیوتن‌متر مجهز شده که به کمک پیشرانه برقی در مجموع می‌تواند قدرتی برابر با 163 اسب بخار و گشتاور 315 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از گیربکس CVT فقط به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

نیسان سرینا جدید

نیسان سرینا جدید به پکیج کمک راننده ProPilot 2.0 اختصاصی نیسان مجهز شده که این بسته در تیپ پرچمدار Luxion در نسخه هیبریدی قابلیت رانندگی بدون دست در یک لاین بزرگراه با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت را به همراه خواهد داشت.

نیسان سرینا جدید

مشتریان با پرداخت 20 هزار دلار می‌توانند نسخه پایه بنزینی نیسان سرینا جدید را خریداری کنند و برای خرید مدل پرچمدار Luxion هیبریدی نیز باید 34 هزار و 700 دلار بپردازند. نسخه بنزینی این خودرو در زمستان سال جاری و مدل هیبریدی آن در بهار 2023 روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*