بهترین برنامه های اپ استور اپل در سال 2022

بهترین برنامه های اپ استور اپل در سال 2022 معرفی شدند

همانند سال‌های گذشته امسال نیز بهترین اپلیکیشن های اکوسیستم اپل معرفی شدند. در ادامه با بهترین برنامه های اپ استور اپل در سال 2022 آشنا خواهید شد. برنامه هایی که می‌توانند حسابی به کارتان بیایند.

دهمین جشنواره سالیانه انتخاب بهترین برنامه ها و بازی های اپ استور اپل آغاز شده است و شاهد اعلام برگزیده‌های سال 2022 از نظر تیم اپ استور هستیم. موارد برگزیده شامل بهترین بازی ها و برنامه ها برای آيفون، آیپد، مک و اپل تی‌وی می‌شوند. امسال همچنین جایزه‌هایی به بهترین برنامه اپل واچ، بهترین بازی Arcade و پنج برنامه تاثیرگذار فرهنگی اعطا می‌شود.

انتخاب بهترین برنامه های اپ استور اپل در سال 2022

بهترین برنامه آيفون

بی ریل

BeReal برنده اصلی امسال است؛ زیرا توانست جایزه بهترین برنامه آیفون را از آن خود کند. این برنامه یک شبکه اجتماعی است که به کاربرانش اجازه می‌دهد هر روز یک عکس از دوربین سلفی و یک عکس از دوربین اصلی گوشی خود به اشتراک بگذارند. پس از آن نیز قادر خواهند بود عکس‌ها و فعالیت‌های دوستان خود را ببینند.

بهترین بازی آيفون

بهترین برنامه های اپ استور اپل در سال 2022

جایزه بهترین بازی آيفون به Apex Legends Mobile از شرکت EA رسیده است. این بازی سبک استراتژیک شخصیت‌های افسانه‌ای سری ایپکس لجندز را به دنیای موبایل می‌آورد.

بهترین برای اپل واچ

اپل واچ

جایزه بهترین برنامه موجود در اپ استور اپل در سال 2022 برای کاربران اپل واچ به Gentler Streak می‌رسد. هدف این برنامه کمک به کاربران اپل واچ برای متعادل کردن اندام خود و استراحت است.

بهترین برای دنیای تبلت‌ها

اپلیکیشن آیپد

اپل برنامه GoodNotes 5 را به کاربران آيپد توصیه می‌کند. این برنامه یادداشت‌برداری از اپل پنسل پشتیبانی می‌کند و ابزارهای مفیدی نیز برای کار با PDF دارد.

بهترین بازی برای آیپد

بهترین برنامه های اپ استور اپل در سال 2022

اگر به دنبال بهترین بازی آيپد هستید، Moncage را نصب کنید. این بازی رویکردی جدید در ژانر ماجراجویی پازلی دارد. همه مراحل داخل یک مکعب اسرار‌آمیز اتفاق می‌افتند و هر مرحله نیز طراحی منحصر به فرد خود را دارد.

بهترین برنامه برای مک

بهترین برنامه های اپ استور اپل در سال 2022

برای دانلود بهترین برنامه اپ استور اپل برای مک در سال 2022 باید به سراغ MacFamilyTree 10 بروید. این برنامه تبارشناسی به کاربران اجازه می‌دهد شجره‌نامه ایجاد کرده و اطلاعات، تصاویر، کلیپ‌ها و آمار مربوطه را نیز به آن اضافه کنند.

بهترین بازی مک برای ۲۰۲۲

بهترین برنامه های اپ استور اپل در سال 2022

اپل جایزه بهترین بازی مک را به Inscryption داد. این بازی ماجراجویی می‌تواند شما را در مراحل مختلف حسابی شگفت‌زده کند.

بهترین برنامه اپل ‌تی‌وی

بهترین برنامه های اپ استور اپل در سال 2022

انتخاب تیم اپ استور اپل برای بهترین برنامه اپل تی‌وی در سال 2022 یک سرویس استریم ویدیو به نام VIX است. این برنامه مجموعه بزرگی از فیلم‌های اسپانیایی، برنامه‌ّای تلویزیونی و مسابقات ورزشی زنده را در خود دارد.

بهترین بازی اپل تی‌وی

بهترین برنامه های اپ استور اپل در سال 2022

آخرین عنوان بهترین برنامه ها و بازی های اپ استور اپل در سال 2022 نیز به El Hijo می‌رسد. این بازی توسط HandyHames برای اپل تی‌وی توسعه پیدا کرده است و در آن شاهد ماجراجویی‌های یک کودک ۶ ساله یتیم در مواجهه با چالش‌های زندگی هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*