گوشی پوکو X5 پرو

مشخصات فنی گوشی پوکو X5 پرو توسط سایت IMEI تایید شد

مشخصات فنی گوشی پوکو X5 پرو در چندین سایت رگولاتوری منتشر شده که IMEI آخرین آن است. به لطف این‌ها بخشی از مشخصات فنی Poco X5 Pro فاش شده است.

کم کم باید منتظر رونمایی از گوشی‌های سری پوکو ایکس ۵ شیائومی باشیم. خانواده‌ای که انتظار می‌رود در دو نسخه به نام‌های پوکو X5 و پوکو X5 پرو عرضه شود. ظاهراً یکی از مدل‌های این سری با شماره مدل 22101320G/22101320I در چندین وب‌سایت رگولاتوری از جمله BIS و FCC قرار گرفته است. حالا هم مدل 22101320G به دیتابیس سایت IMEI اضافه شده است. ظاهراً این شماره مدل مربوط به مدل پوکو ایکس ۵ پرو 5G خواهد بود، در حالی که 22101320I مربوط به همین گوشی و متعلق به بازار هند است.

گوشی پوکو X5 پرو

مشخصات فنی پوکو X5 پرو

شخصی که این گوشی را در سایت IMEI پیدا کرده می‌گوید که آن به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی مجهز است و انتظار می‌رود از چیپست اسنپدراگون 782G قدرت بگیرد. این پردازنده، نسخه جدیدتر اسنپدراگون +778G است که با فناوری ۶ نانومتری ساخته شده، ۵ درصد عملکرد CPU سریع‌تر و ۱۰ درصد عملکرد GPU بهتری نسبت به آن را ارائه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی که فاش شده باید به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی IPS LCD اشاره کرد.

در مجموع مشخصات فنی این گوشی همان چیز‌هایی است که می‌توان از نسل جدید گوشی پوکو ایکس ۴ پرو 5G انتظار داشت. مدل ایکس ۴ پرو به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز است، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سه‌گانه پشتی ۶۴+۸+۲ مگاپیکسلی را ارائه می‌کند. در قلب تپنده این گوشی هم چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام حضور دارد که ۸ گیگ رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگ حافظه UFS 2.2 آن را همراهی می‌کند. این گوشی نیز به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ ۶۷ واتی مجهز است و یک حسگر اثر انگشت جانبی و اسلات کارت حافظه microSD را هم ارائه می‌کند.

گوشی پوکو X4 پرو

گوشی پوکو X4 پرو

انتظار می‌رود گوشی پوکو X5 پرو در بخش‌هایی مثل حافظه و رم از فناوری‌های پیشرفته‌تری استفاده کند. ظاهراً شیائومی به خاطر مهار قیمت این گوشی هم تصمیم گرفته به جای پنل AMOLED از یک نمایشگر LCD استفاده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*