دوربین سری شیائومی 13

مشخصات دوربین سری شیائومی 13 از پرچمدارانی توانمند در عکاسی خبر می‌دهد + نمونه تصاویر

شیائومی در آستانه رونمایی از گوشی های پرچمدار جدید خود، جزئیاتی را از دوربین آن‌ها منتشر کرد. همزمان، نمونه تصاویر دوربین سری شیائومی 13 – Xiaomi 13 هم بیرون آمد.

پیش‌تر، بسیاری از مشخصات فنی گوشی های سری شیائومی 13 فاش شده بود و حالا کمپانی سازنده، درباره دوربین آن‌ها روشنگری کرده است. مطابق انتظار، این پرچمداران از لنزهای Leica بهره خواهند برد. حتما می‌دانید که همکاری شیائومی و لایکا چندی پیش آغاز شد و حاصل آن را در گوشی های Mix Fold 2 و سری 12S شیائومی دیدیم.

بر اساس اعلام کمپانی چینی، شیائومی 13 پرو به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1 اینچی IMX989 سونی تجهیز خواهد بود. این سنسور با یک لنز اپتیکال همراهی می‌شود.

شیائومی مدعی کیفیت فوق‌العاده عکس‌های گرفته شده با این دوربین است. همچنین گفته است که رنگ‌ها در این تصاویر، طبیعی و با استاندارد Leica Authentic نمایش داده خواهند شد. در اینجا می‌توانید چند نمونه تصویر را هم ببینید؛ با این توضیح که عکس‌ها کامپرس شده‌اند و کیفیت اورجینال آن‌ها می‌تواند بیشتر باشد.

اما هر دو مدل معمولی و پرو شیائومی 13، یک دوربین تله‌فوتو 75 میلی‌متری با گشودگی دیافراگم f/2.0 خواهند داشت. به لطف برخورداری از الگوریتم لایکا، شیائومی آن‌ها را بهترین دوربین ثانویه در بین پرچمداران سری عددی خود توصیف کرده است. این هم نمونه تصاویر!

البته ظاهرا دوربین تله‌فوتو 75 میلی‌متری در این دو مدل، یکسان نیست. مدل پرو، از لنز فوکوس شناور بهره‌مند است که به گواه نمونه تصاویر زیر، امکان گرفتن عکس‌های کلوز-آپ کم‌نظیری را فراهم می‌کند.

پس تا جایی که می‌دانیم، مشخصات دوربین گوشی های سری شیائومی 13 به این ترتیب است:

شیائومی 13

  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX800 سونی
  • دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی
  • دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی (75 میلی‌متری)

شیائومی 13 پرو

  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX989 سونی
  • دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی با سنسور JN1 سامسونگ
  • دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با سنسور JN1 سامسونگ (75 میلی‌متری با فوکوس شناور)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*