فورد رنجر پلاتینیوم

فورد رنجر پلاتینیوم معرفی شد؛ با غول بیابانی جدید آمریکایی آشنا شوید

فورد رنجر پلاتینیوم معرفی شد. این پیکاپ آمریکایی اکنون از طراحی ظاهری جدید و موتور 6 سیلندر توربودیزل بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

پیکاپ فورد رنجر طی سال‌های گذشته در بازارهای جهانی از جمله اروپا توانسته برای این خودروساز آمریکایی آمار فروش بالایی را به ثبت برساند. در همین راستا فورد برای جلب نگاه مشتریان بیشتری از نسخه پلاتینیوم آن پرده برداشت. فورد رنجر پلاتینیوم اکنون از طراحی ظاهری جدید و موتور 6 سیلندر توربو دیزل بهره می‌برد. گفتنی است خانواده رنجر بسیار گسترده بوده و در حال حاضر نسخه‌های رپتور، وایلدترک، لیمیتد، XL و XLT آن نیز در بازار به فروش می‌رسند.

مشخصات فورد رنجر پلاتینیوم

فورد رنجر پلاتینیوم

فورد رنجر پلاتینیوم اکنون به موتور 6 سیلندر توربودیزل مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 247 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 10 سرعته اتوماتیک طی همکاری با سیستم چهار چرخ محرک جدید با کنترل الکترونیکی به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

فورد رنجر پلاتینیوم

ضمن این که گیربکس 10 سرعته اتوماتیک این پیکاپ آمریکایی اکنون روی مکان جدیدی نصب شده و مهندسان نیز آن را با هدف کاهش سروصدا و لرزش‌ها بازمهندسی کردند. تغییراتی که طبق گفته فورد باعث ارائه عملکردی نرم‌تر و بهتر خواهد شد.

فورد رنجر پلاتینیوم

طراحان با دی‌لایت‌های خاص جدید، جلوپنجره جدید و رینگ‌های 20 اینچی جدید فورد رنجر پلاتینیوم را نسبت به سایر نسخه‌های این پیکاپ آمریکایی متمایز کردند. ضمن این که دی‌لایت‌های جدید با چراغ‌های جلوی LED ترکیب شده که توانسته نمای جذابی را به وجود آورد.

ford ranger platinum

این خودرو اکنون به تجهیزات استاندارد متعددی چون صندلی‌های چرمی، شیشه‌های دودی، نورپردازی داخلی و در پشتی با عملکرد بسته شدن آهسته مجهز شده است. صندلی‌های این خودرو از قابلیت تنظیم در 10 جهت، گرم‌کن و سردکن نیز بهره می‌برند.

ford ranger platinum

فورد رنجر پلاتینیوم به شکل استاندارد به سیستم‌های کمک راننده و ایمنی متعددی چون دوربین 360 درجه، هشدار تغییر خط حرکتی، هشدار نقاط کور با هشدار ترافیک پشتی و دستیار پارک فعال مجهز شده است. فرایند سفارش این پیکاپ آمریکایی آغاز شده و تحویل نخستین سری از آن نیز در ماه پایانی بهار سال 2023 خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*