فیلم سینمایی Indiana Jones 5

تریلر خیره کننده فیلم ایندیانا جونز : شماره گیری سرنوشت + زیرنویس فارسی

اولین تریلر رسمی فیلم ایندیانا جونز : شماره گیری سرنوشت – Indiana Jones : The Dial Of Destiny یا همان ایندیانا جونز 5 منتشر شد که در ادامه به سراغ آن می‌رویم و از دیدن نسخه‌ی جوان هریسون فورد لذت می‌بریم.

تقریبا اوایل خرداد بود که با اولین تصویر رسمی از پروژه ایندیانا جونز 5 رو به رو شدیم و اکنون پس از گذشت چند ماه، بالاخره شاهد تریلر جذاب این اثر با بازی زیبای هریسون فورد در نقش «ایندیانا جونز»، یعنی همان باستان شناس و ماجراجوی نترس آمریکایی هستیم. پس بدون معطلی و با زیرنویس اختصاصی گجت نیوز به سراغ تریلر رسمی این اثر می‌رویم.

تریلر فیلم ایندیانا جونز 5

صبح امروز، کمپانی دیزنی از جدیدترین شاهکار خود در زمینه علم سینما رونمایی کرد. هوش مصنوعی جدید دیزنی به کارگردان این امکان را می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، چهره هر بازیگری را جوان یا پیر کند. البته این تکنیک CGI و AI، هیچ اثری روی اکت بازیگرها ندارد و شاید همین موضوع، تنها نقطه ضعف آن باشد. برای مثال در فیلم آیریش من (The Irishman 2019) هم شاهد «تکنیک جوانسازی بازیگرها» بودیم و رابرت دنیرو 77 ساله در کمال شگفتی، نقش میانسالی خود را همبازی می‌کرد! البته هر چند که چهره رابرت دنیرو در «فیلم هلندی»، دقیقا چهره‌ی یک انسان 30 ساله بود اما نحوه راه رفتن و حرکت کردن او، از یک بازیگر 77 ساله خبر می‌داد. باید منتظر ماند و دید که آیا هوش مصنوعی دیزنی هم از این نقطه ضعف رنج می‌برد یا خیر!

معرفی بازیگران، عوامل، تاریخ انتشار و داستان ایندیانا جونز : شماره گیری سرنوشت

ایندیانا جونز : شماره گیری سرنوشت

نقش اول فیلم ایندیانا جونز 5 همانطور که شما هم می‌دانید، هریسون فورد دوست داشتنی است که در حال حاضر، تقریبا 80 سال دارد اما طبق اطلاعاتی که داریم، او باید نقش دوران جوانی خود را هم بازی کند! بازیگران سرشناس دیگری مانند شیا لباف، فیبی والر، مدز میکلسن، شنت رنه ویلسون، توماس کرچمان، آنتونیو باندراس و بوید هالبروک هم در قسمت پنجم ایندیانا جوز حضور خواهند داشت. جیمز منگولد که دو اسکار و کارگردانی آثار مثل «لوگان» و «فورد در برابر فراری» را در کارنامه خود دارد هم کارگردان فیلم «ایندیانا جونز : شماره گیری سرنوشت» خواهد بود و جورج لوکاس به همراه فیلیپ کوف من نیز نویسندگی آن را برعهده خواهند داشت.

ایندیانا جونز : شماره گیری سرنوشت

اما داستان فیلم ایندیانا جونز 5 ! روایت اصلی از جایی شروع می‌شود که به نظر می‌رسد هریسون فورد، دوران بازنشستگی خود را شروع کرده است و دیگر به ماجراجویی‌های جادویی و کشف اسرار فراعنه یا دویدن در تونل‌های مخفی و فرار از دست نیروهای ارتش، هیچ علاقه‌ای ندارد؛ اما فرقی نمی‌کند چرا که خود ماجراجویی‌ها به سمت او می‌آیند. همچنین شاید مهم‌ترین خبر این باشد که مدز میکلسون و آنتونیو باندراس، نقش‌های منفی ایندیانا جونز 5 را ایفا خواهند کرد و ما، نقش آفرینی دو ویلن بالفطره را نظاره گر خواهیم بود.

ایندیانا جونز : شماره گیری سرنوشت

به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا جیمز منگولد با «Indiana Jones 5 And The Dial Of Destiny» می‌تواند موفقیت‌های 4 قسمت قبلی را به دست آورد یا در برابر کارگردان بزرگی مثل استیون اسپیلبرگ (کارگردان قسمت های قبلی) شکست خواهد خورد. هرچند باید اشاره کنیم که اسپیلبرگ به طور کامل با مجموعه ایندیانا جونز خداحافظی نکرده است و در همین قسمت هم با نقش «تهیه کننده اجرایی» در میان عوامل فیلم می‌درخشد!

در پایان کار باید بگوییم که «ایندیانا جونز پنج : شماره گیری سرنوشت» قرار است به همراه فیلم «تبدیل شوندگان : ظهور جانوران» در اوایل خرداد سال 1402 (30 ژوئن 2023) و به عنوان یکی از اصلی‌ترین فیلم‌های تابستان سال آینده، از شبکه دیزنی پلاس پخش شود. همچنین باید اشاره کنیم که شبکه دیزنی پلاس قصد دارد تا سریال ایندیانا جونز را هم به مجموعه خود اضافه کند. البته فعلا در مورد ارتباط ایندیانا جونز 5 با سریال و روابطی مثل اسپین بودن آن‌ها، هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است اما به طور قطع می‌دانیم که این قسمت، به مانند رابطه‌ی دنیل کریگ و جیمز باند، آخرین دیدار هریسون فورد با نقش ایندیانا جونز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*