کمپرسور دیجیتال اینورتر

کمپرسور دیجیتال اینورتر یخچال های سامسونگ چه مزایایی دارد؟

یخچال های سامسونگ به کمپرسور دیجیتال اینورتر مجهز شدند تا به خوبی به نیاز کاربران خود پاسخ دهند؛ اما این کمپرسور چه مزایایی را به همراه دارد؟

یخچال به عنوان قلب آشپزخانه هر خانه‌ای محسوب می‌شود و بر خلاف سایر لوازم برقی خانه همواره در حال فعالیت است. از این رو کاربران نیز در زمان خرید به میزان کارآمدی آن توجه ویژه‌ای دارند تا محصولی متناسب با بودجه خود و با کارایی بالا خریداری کنند. یخچال‌ها متشکل از قطعات متعددی هستند، اما در این میان کمپرسور به عنوان قلب یخچال در خنک کردن و تنظیم دمای داخل آنها وظیفه مهمی را بر عهده دارد.

تولیدکنندگان طی چندین دهه یخچال‌هایی را با کمپرسورهای ساعت ثابت به بازار عرضه کردند؛ کمپرسورهایی که طبق اصل ساده روشن و خاموش فعالیت می‌کنند. در این نوع یخچال‌ها هنگامی که هوای داخلی یخچال به یک دمای مشخصی برسد، کمپرسور روشن خواهد شد تا دمای یخچال را به دمای مطلوب برساند. این فرایند بارها در طول شبانه‌روز انجام می‌شود که همین خاموش و روشن شدن‌ها علاوه بر مصرف انرژی باعث ایجاد سروصدای زیادی نیز خواهد شد.

در همین راستا طی سال‌های اخیر تولیدکنندگان یخچال‌ها را با کمپرسورهای دیجیتال اینورتر به عنوان جایگزینی برای کمپرسورهای سرعت ثابت به بازار عرضه کردند که توانسته به خوبی به نیازهای مصرف کنندگان پاسخ دهند. ضمن این که فناوری‌های پیشرفته این کمپرسوها باعث افزایش سطح استانداردهای ساخت و تولید محصولات خانگی شده است. سامسونگ نیز طی سال‌های اخیر تمام یخچال های خود را به کمپرسور دیجیتال اینورتر مجهز کرده است.

کمپرسور دیجیتال اینورتر

کمپرسور دیجیتال اینورتر که به عنوان یکی از مهم‌ترین نوآوری‌ها در تاریخ ساخت یخچال محسوب می‌شود نسبت به کمپرسورهای معمولی از مزایای متعددی بهره می‌برد. بر خلاف کمپرسورهای سرعت ثابت که با حداکثر سرعت حدود 3600 دور در دقیقه فعالیت می‌کردند و خاموش می‌شدند، کمپرسور دیجیتال اینورتر همواره روش است و از توانایی فعالیت در سرعت‌های متفاوت 1100 تا 4300 دور در دقیقه بهره می‌برد.

چنین عملکرد هوشمندانه‌ای باعث افزایش کارایی و کنترل دقیق دمای داخل یخچال خواهد شد. همچنین کاهش مصرف انرژی و صرفه‌جویی در هزینه، کاهش سروصدا و افزایش عمر دستگاه از سایر مزایای این کمپرسور محسوب می‌شود.

مزایای کمپرسور دیجیتال اینورتر سامسونگ

سامسونگ کمپرسور دیجیتال اینورتر یخچال‌های خود را به گونه‌ای طراحی کرده تا طبق سطوح رطوبت و الگوهای استفاده 5 چرخه حرکتی مختلف را به انجام برسانند. این طراحی نوآورانه باعث شده تا یک یخچال با کمپرسور دیجیتال اینورتر سامسونگ نسبت به کمپرسورهای تک سرعته تا 46.9 درصد مصرف انرژی کمتری را به همراه داشته باشد. ضمن این که این کاهش مصرف انرژی علاوه بر کاهش هزینه‌های قبض برق باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و گرمایش زمین خواهد شد.

کمپرسور دیجیتال اینورتر

همچنین کاهش تغییر تدریجی سرعت باعث کاهش اصطکاک و فرسایش کمپرسور خواهد شد که نتیجه آن افزایش دوام و طول عمر یخچال خواهد بود. به همین دلیل سامسونگ برای کمپرسورهای دیجیتال اینورتر خود ضمانت 10 ساله را در نظر گرفته است. کمپرسور دیجیتال اینورتر یخچال‌های سامسونگ ضمن این که امکان مدیریت دمای قسمت‌های داخل یخچال را با حداکثر صرفه‌جویی در مصرف انرژی فراهم می‌کنند، کارایی یخچال را افزایش داده و باعث می‌شود طراوت و تازگی مواد غذایی داخل یخچال حفظ شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*