فیلم نگهبانان کهکشان 3

تریلر فیلم نگهبانان کهکشان 3 به همراه اخباری شوکه‌کننده + زیرنویس فارسی

اولین تریلر نگهبانان کهکشان 3 یا همان The Guardians Of The Galaxy Vol. 3 به همراه اخبار فوق العاده مهم و دنیای جدیدی معرفی شده است که در ادامه به سراغ تمام آن‌ها خواهیم رفت و تمام شخصیت‌های جدید را به صورت دقیق، موشکافی خواهیم کرد.

این مطلب را با یک خبر ناگوار و دردناک برای عاشقان دنیای محافظان کهکشان شروع می‌کنیم: تیم بامزه، دوست داشتنی و خطرناک محافظان کهکشان بالاخره به پایان کار خود رسیده است؛ البته یک پایان زیبا و شاید عاشقانه! بنابراین اگر شما هم دوست دارید که با خط داستانی، شرورهای جدید، بازیگران، عوامل و تاریخ انتشار محافظان کهکشان 3 و هر آنچه که تا کنون در مورد این پروژه می‌دانیم آشنا شوید، تا پایان این مطلب همراه گجت نیوز باقی بمانید. پس با زیرنویس اختصاصی، به سراغ تریلر مهیج محافظان کهکشان 3 می‌رویم.

معرفی و تریلر نگهبانان کهکشان 3 و یک خبر بد!

همانطور که در تریلر محافظان کهکشان 3 مشاهده کردید، شخصیت «راکت راکون» به وضوح از «آخرین پرواز» صحبت می‌کرد و وجود همین عبارت در تریلر به همراه خبر «جدا شدن جیمز گان از دنیای سینمایی مارول یا همان MCU»، حاکی از این است که داستان هیجان انگیز «استار لرد» و «تیم محافظان گلکسی» رسما به ایستگاه پایانی رسیده!

داستان فیلم محافظان کهکشان 3 و معرفی شخصیت های شرور جدید

فیلم نگهبانان کهکشان 3

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، ابعاد و سایز متفاوت «شخصیت گروت» است که این وجه از گروت را فقط در فیلم «نگهبانان گلکسی 1» دیده بودیم. شخصیت گروت در فیلم‌های «محافظان کهکشان 2» و «اونجرز : جنگ بی نهایت» به ترتیب دوران کودکی و نوجوانی خود را نشان داده بود و اکنون آماده است تا یک گروتِ بالغ و خطرناک را به تصویر بکشد و احتمالا نقش مهمی را در خط داستانی فیلم ایفا خواهد کرد.

فیلم The Guardians Of The Galaxy Vol. 3

بد نیست اشاره کنیم که نژاد و نسب گروت به «سیاره ایکس» (The X Planet) باز می‌گردد و هرچند که توانایی مکالمه و ارتباط برقرار کردن را دارد اما دایره کلمات او فقط به سه کلمه خلاصه می‌شود:

  • من
  • گروت
  • هستم
فیلم The Guardians Of The Galaxy Vol. 3

کاراکتر شرور «آدام وارلاک» با نقش آفرینی ویلی پورتر

و اما برسیم به شخصیت‌های شرور و خطرناک در فیلم محافظان کهکشان 3 و شاید ایجاد یک خط داستانی جدید برای فیلم یا سریال‌های جدید ثور! اول از همه با شخصیت «آدام وارلاک» (َAdam Warlock) طرف هستیم که توسط استن لی فقید و دوست داشتنی خلق شده است. این شخصیت شرور، همانطور که از ظاهر آن هم پیداست، تقریبا بخشی از قدرت‌های «شخصیت ویژن» مانند «آگاهی از بعدهای دیگر کیهان» و «پرواز کردن» را دارد و دقیقا به مانند ویژن، یک «پروژه آزمایشگاهی» به حساب می‌آید و حاصل تلاش‌های یک تیم از پژوهشگران مجنون است که قصد داشتند تا انسان را به تکامل برسانند.

البته حتما باید به این نکته اشاره کنیم که ویژن، حامل سنگ ذهن بود اما شخصیت آدام وارلاک، سنگ روح که دومین سنگ قدرتمند در دنیای مارول است را روی پیشانی خود حمل می‌کند.

فیلم نگهبانان کهکشان 3

به علاوه هرچند که او از شمایل انسانی بهره می‌برد اما ساختار بدن “Adam Warlock” نسبت به انسان‌های معمولی، فوق العاده پیچیده‌تر و استخوان‌های او نیز متراکم‌تر است. برای اینکه قدرت آدام وارلاک را بهتر درک کنید، باید بگوییم که توان و زور او تقریبا برابر قدرت ثور است و می‌تواند به راحتی با خدای صائقه، دست و پنجه نرم کند. نکته مهم دیگر این است که آدام وارلاک در بازه خاصی از زمان، عضو تیم انتقام جویان بود و جزو شخصیت‌های مثبت به حساب می‌آمد اما در فیلم نگهبانان کهکشان 3 ، ما آدام ورلاک را به عنوان یک شخصیت شرور خواهیم دید و ویل پورتر (بازیگر فیلم‌های نارنیا 2010، میدسامر، دونده ماز 2014 و The Revenant)، قرار است تا آدام وارلاک را برای اولین به دنیای MCU وارد کند.

فیلم The Guardians Of The Galaxy Vol. 3

شخصیت شرور “The High Evolutionary” در قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان

دومین شخصیت شرور در فیلم The Guardians Of The Galaxy Vol. 3 که او هم برای اولین بار به MCU قدم می‌گذارد، «کاراکتر تکامل عالی» یا همان “The High Evolutionary” نام دارد. «هربرت اگار ویندام» (به تلفظی دیگر هربرت ادگار ویندهام) یا همان «تکامل یا فرگشت عالی»، یک دانشمند فوق العاده باهوش و خطرناک به حساب می‌آید که مغز، ذهن و بدن خود را به بالاترین درجه از تکامل رسانده  و در تمام علوم جهان، از تاریخ گرفته تا دانش کامپیوتر و اتمی، سرآمد انسان‌ها است. او همچنین قادر است تا تکامل را علاوه بر خودش، به موجودات دیگر هم هدیه دهد و واقعیت یا حتی ذهن آن‌ها را نیز دستکاری کند. به علاوه باید اشاره کنیم که «لباس شخصیت عالی»، تقریبا شبیه لباس آیرون من است و می‌تواند به بهبود سریع او کمک کند. چوکوودی ایووجوی نیجریایی (بازیگر سریال پیس میکر)، کاراکتر هربرت ویندهام را به روی صحنه می‌آورد.

فیلم نگهبانان کهکشان 3

البته بد نیست اشاره کنیم که کاراکتر “The High Evolutionary” قبلا هم با لباس جذاب خود در «نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2022» یا همان SDCC 2022 به روی صحنه آمده بود که ما ویدیو این رویداد را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

اما رابطه «شخصیت تکامل عالی» با فیلم محافظان کهکشان 3 چیست و چه نقشی در این داستان دارد؟ طبق داستان تریلر، تیم محافظان کهکشان در راه زمین هستند؛ یعنی جایی که شخصیت استار لرد به آن تعلق دارد و آن جا را به خوبی می‌شناسد؛ اما در همان لحظه‌ای که آن‌ها از سفینه خود پیاده می‌شوند، موجوداتی عجیب و غریبی با ظاهر حیوانی به استقبال آن‌ها می‌آیند. این سیاره که «ضد زمین» یا همان “Counter Earth” نام دارد، یکی از اختراعات «کاراکتر تکامل عالی» به حساب می‌آید و نیازی به گفتن نیست که هدف او از خلق چنین مکانی چه چیزی بوده است؛ بله یک زمین جدید با تکامل بالاتر و موجودات بهتر! اما همه چیز آن طور که «هربرت ویندام» یا همان «تکامل عالی» انتظارش را می‌کشید، پیش نرفت و موجودات گرگ نمایِ «سیاره ضد زمین» با نام «آدم های هیولایی» یا همان “Man Beast”، یک شورش را به راه انداختند.

فیلم نگهبانان کهکشان 3

موجودات گرگ نما در «سیاره ضد زمین»

هربرت ویندهام هم سنگ روح را به آدام وارلاک هدیه داد و او را برای محافظت از «سیاره ضد زمین» راهی کرد. آن طور که از تریلر متوجه شدیم، اتفاقات فیلم نگهبانان کهکشان 3 بعد از این وقایع رخ می‌دهد و در سیاره ضد زمین، آرامش مطلق حکمفرما است. هرچند که ساکنین این سیاره، روی خوشی را به تیم محافظان کهکشان نشان نمی‌دهند.

فیلم The Guardians Of The Galaxy Vol. 3

یکی دیگر از مهم‌ترین روایت‌های این تریلر، داستان سرآغاز و نحوه تکامل «شخصیت راکت راکون» است که واقعا شوخی‌های لرد استار (کریس پت) را ثابت می‌کند. تریلر به وضوح نشان می‌دهد که شخصیت راکت راکون، یک راکون معمولی و زمینی بوده که توسط آزمایش‌های انسان‌ها و به طور اتفاقی، قدرت‌های فرا حیوانی و عجیبی را کسب کرده است.

بازیگران ، عوامل و تاریخ انتشار محافظان کهکشان 3

فیلم The Guardians Of The Galaxy Vol. 3

در پایان کار به معرفی بازیگران این فیلم می‌رسیم که تا اینجای کار با دو تن از آن‌ها یعنی ویل پولتر و چوکوودی ایووجی آشنا شدیم. کریس پت، زوئی سالدانیا، کارن گیلان، شان گان، وین دیزل (صدا پیشه شخصیت گروت)، دیوید باتیستا، پام کلمنتیئف، سیلوستر استالونه و بردلی کوپر (صداپیشه شخصیت راکت راکون) هم از دیگر بازیگران فیلم محافظان کهکشان 3 خواهند بود.

فیلم The Guardians Of The Galaxy Vol. 3

کارگردانی و تهیه کنندگی این اثر نیز به ترتیب بر عهده جیمز گان و کوین فایگی است و طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، فیلم نگهبانان کهکشان 3 به عنوان یک اثر تابستانی در تاریخ 5 می 2023 یعنی اوایل تابستان سال 1402 به همراه فیلم‌هایی مثل «ترانسفورمرز ۷» و «ایندیانا جونز 5» به روی پرده‌ سینما خواهد رفت.

شایعه شوکه کننده برای دوست داران مجموعه The Guardians Of The Galaxy Vol. 3

فیلم The Guardians Of The Galaxy Vol. 3

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد که تمام اعضای تیم (اینجا فقط تصویر مانتیس را می‌بینیم) به خاطر از دست دادن یکی از اعضای خود، سوگوار و ناراحت هستند. به نظر شما کدام یک از شخصیت‌های تیم محافظان کهکشان را در این فیلم از دست خواهیم داد؟ آیا گروت این بار واقعا می‌میرد یا شخصیت بامزه و دوست داشتنی راکت راکون با دنیای MCU خداحافظی می‌کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*