گوشی های تاشو سامسونگ

فروش سازمانی گوشی های تاشو سامسونگ‎‎ به دو برابر افزایش پیدا کرد

فروش سازمانی گوشی های تاشو سامسونگ یعنی گوشی های سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ در سال 2022‎‎ نسبت به سال قبل به 2 برابر افزایش پیدا کرد.

شرکت سامسونگ اعلام کرد فروش سازمانی گوشی های گلکسی زد فولد و زد فلیپ این شرکت به دو برابر افزایش پیدا کرده است. طبق آمارهای منتشر شده، تعداد گوشی های تاشو سامسونگ که در 10 ماهه اول سال 2022 به فروش رسیدند نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 105 درصد افزایش یافته است.

انتظار می‌رود فروش گوشی های تاشو سامسونگ در سال 2022 به 16 میلیون دستگاه در سراسر جهان برسد که از افزایش 73 درصدی نسبت به سال قبل حکایت دارد. همچنین طبق برآوردهای سامسونگ فروش این گوشی ها در سال 2023 به 26 میلیون دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد.

از دلایل مهم استقبال کاربران سازمانی از گوشی های تاشو سامسونگ می‌توان به آسان‌تر شدن انجام همزمان کارها روی صفحه نمایش بزرگ و بهینه‌سازی اپلیکیشن‌های کاربردی و قدرتمند اشاره کرد.

مزایای گوشی های تاشو سامسونگ برای سازمان‌ها

گوشی های تاشو سامسونگ

امروزه کارکنان سازمان‌ها و کسب‌وکارها بخشی از کارهای خود را به شکل دورکاری و از خانه، دفتر کار شخصی، کافه‌ها و مکان‌های عمومی انجام می‌دهند. در همین راستا سازمان‌ها سعی دارند با استفاده از فناوری‌های جدید سطح بهره‌وری کارکنان خود را افزایش دهند. گوشی های تاشو سامسونگ نیز با قابلیت‌ها و طراحی نوآورانه خود به خوبی به نیاز کسب‌وکارها و سازمان‌های مختلف به ویژه فعالان حوزه خدمات مالی پاسخ می‌دهند.

نتایج نظرسنجی‌ها از یک گروه نمونه مشاوره مالی نشان می‌دهد 74 درصد از این افراد برقراری دائمی ارتباط و آنلاین بودن با گوشی های هوشمند برای کار خود را بسیار ضروری می‌دانند.

کی‌سی چوی، مدیر واحد B2B در بخش کسب‌وکار تجربه موبایل سامسونگ در این خصوص عنوان کرد گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ به گونه‌ای طراحی شدند تا باعث ایجاد راهکارهای جدید و کشف خلاقیت شوند. افزایش استقبال مشتریان سازمانی از گوشی های تاشو سامسونگ نیز حاکی از آن است که آنها به نوآوری‌های بزرگ برای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی خود نیاز دارند.

گوشی های تاشو سامسونگ

گلکسی زد فولد 4 که به عنوان نسل چهارم گوشی های تاشو سری فولد سامسونگ به شمار می‌رود با ویژگی‌های متعدد خود می‌تواند به خوبی به کسب‌وکارها و کاربردهای تجاری آنها پاسخ دهد. این گوشی در حالت بسته دارای ابعاد مناسبی بوده و هنگام باز شدن نیز صفحه‌نمایشی گسترده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

صفحه نمایش بزرگ گلکسی زد فولد 4 باعث شده تا کاربران به فضای کاربری بیشتری دسترسی داشته باشند و همانند کامپیوترهای دسکتاپ از آزادی عمل بیشتری برخوردار شوند. همچنین این گوشی های تاشو سامسونگ از ابزارهای قدرتمندی برای اجرا و استفاده همزمان از چند برنامه بهره می‌برند و کاربران می‌توانند به آسانی میان اپلیکیشن‌های مختلف جابه‌جا شوند.

سامسونگ ابعاد صفحه نمایش این گوشی را نیز برای استفاده از قابلیت‌های Multi Windows بهینه کرده است. در واقع چنین قابلیتی امکان اجرای همزمان حداکثر 3 برنامه به همراه دارد و همچنین می‌توان دو برنامه مشابه را کنار هم باز کرد؛ برای مثال هنگامی که در حال مشاهد دو تب گوگل کروم هستید، می‌توانید برنامه جیمیل را باز کرده و از آن استفاده کنید. با حالت Flex نیز می‌توان بدون نگه داشتن گوشی با دست در یک جلسه آنلاین حضور یافت و به شکل همزمان با قلم S Pen یادادشت‌برداری کرد.

گوشی های تاشو سامسونگ

در حال حاضر در حوزه خدمات مالی رقابت شدیدی وجود دارد و افراد حرفه‌ای برای این که بتوانند در زمان دورکاری حداکثر بهره‌وری را داشته باشند به ابزارهای پیشرفته‌ای نیاز دارند. از این رو دستگاه‌های مورد نیاز این افراد باید قادر به انجام کارهای پیچیده و قابلیت مولتی تسکینگ باشد تا به حداکثر بهره‌وری برسند.

در همین راستا سامسونگ طی همکاری با شرکای خود توانسته ابزارهای گلکسی زد فولد 4 را به روش‌های خاصی توسعه دهد تا کسب‌وکارها و سازمان‌ها بتوانند با این گوشی های تاشو سامسونگ به خوبی به نیازهای خود پاسخ دهند.

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد برنامه Bloomberg Professional توانسته عنوان پراستفاده‌ترین برنامه خدمات مالی از سوی متخصصان سرمایه‌گذاری نظیر معامله‌گران، تحلیلگران و مدیران سبد سهام را از آن خود کند. این برنامه از فرم فکتور خاص گلکسی زد فولد استفاده کرده و متخصصان مالی با آن می‌توانند به داده‌های بازار، تجزیه و تحلیل، اخبار و ارتباطات بلومبرگ در فرم بصری‌ و فراگیرتری دسترسی پیدا کنند.

برنامه Bloomberg Professional با قابلیت‌های مولتی تسکینگ گلکسی زد فولد 4 به شکل کامل سازگار بوده و کاربران به آسانی قادرند میان صفحه‌های برنامه برای خواندن اخبار و نظارت لحظه‌ای بر داده‌های بازار جابه‌جا شوند. چنین قابلیتی باعث شده تا متخصصان مالی بتوانند کارهای مختلف را در کمترین زمان ممکن به انجام برسانند.

Samsung folding phones

برنامه DocuSign که برای امضای الکترونیکی در جهان راهکار نوینی محسوب می‌شود و 24 شرکت از 25 شرکت برتر مالی گروه Fortune 500 نیز از آن استفاده می‌کنند، به شکل ویژه برای اندروید 12L بهینه شده است. گلکسی زد فولد 4 نیز مشکلات امضای قراردادها را در صفحه نمایش‌های بزرگ رفع کرده است. کاربران اکنون قادرند پیوست‌های ایمیل را در حالت multi-view به DocuSign کشیده و رها سازند و با قلم S Pen نیز در حالت Flex معاملات را به آسانی انجام دهند.

برنامه DocuSign برای متخصصان مالی که در داخل و خارج از دفتر فعالیت می‌کنند، با استفاده از حالت Samsung DeX تجربه‌ای همانند کامپیوتر شخصی را به به همراه خواهد داشت. کاربران با اتصال آسان دستگاه به یک نمایشگر و با وضوح بالا و رویکرد تطبیقی DocuSign قادرند همانند کامپیوتر شخصی محتواهای خود را مشاهده کنند.

علاوه بر این، سامسونگ طی همکاری با IBM سعی دارد چالش‌هایی که متخصصان مالی برای کمک به مشتریان خود در داخل یا خارج از دفتر با آن مواجه هستند را برطرف سازد. در همین راستا IBM iX که طراح تجربه کاربری در IBM Consulting محسوب می‌شود طی همکاری با یک موسسه مالی پیشرو برای توسعه تجربه موبایل توانسته به متخصصان مالی کمک کند تا با سرعت به اطلاعات بازار و پورتفولیو دسترسی داشته و آنها را مدیریت کنند.

همچنین ادغام Samsung DeX و S Pen برای کاربران مزایایی چون دسترسی آسان به داده، جابه‌جا کردن فایل‌ها میان برنامه‌ها با کشیدن و رها کردن، تبدیل دست‌نوشته‌ها به متن تایپی و ثبت امضاهای دیجیتال در یک محیط مشابه دسکتاپ روی دستگاه تاشو را به همراه داشته است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*