جتور TX

جتور TX ، شاسی بلند آفرودی جذاب چری در راه است

شرکت چری قصد دارد به زودی از شاسی بلند آفرودی خود با نام جتور TX رونمایی کند. مشخصات کلی رقیب سرسخت گریت وال تانک 300 را بشناسید.

امروزه چینی‌ها فعالیت‌های بسیاری در حوزه صنعت خودرو دارند و از انواع شاسی بلندها و سدان‌ها گرفته تا خودروهای آفرودی را تولید می‌کنند. یکی از خودروسازان به‌نامِ چینی، شرکت گریت وال است که چندی پیش به خاطر عرضه سری تانک معروف شد و با این حرکت زیرکانه، نسل آفرودرهای بازار را به سمت و سوی جدیدی هدایت کرد.

معرفی اجمالی جتور TX

جتور TX

یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین شاسی بلندهای گریت وال، تانک 300 است که در خانواده تانک جزو بهترین‌ها به شمار می‌رود. گریت وال تانک 300 تقلیدی از فورد برانکو خواهد بود و بنا بر آنچه گزارش شده، شرکت همیشه در صحنه چری قصد دارد با زیرمجموعه خود، جتور، رقیبی برای تانک گریت وال عرضه کند.

در صورتی که این خودرو از سوی چری در بازار عرضه شود، امید است که وارد بازارهای روسیه و ایران گردد. چری در ابتدا از جتور تی 1 رونمایی کرده بود، ولی در حال حاضر این خودرو با نام جتور تی ایکس شناخته می‌شود. شاسی بلند جتور TX در سال جاری معرفی شده بود و امروز تصاویر این خودروی شاسی بلند منتشر شده و انتظار می‌رود این محصول چری استانداردی برای سایر خودروهای جتور شود.

جتور TX

بنا بر آنچه رسانه‌های چینی اعلام کرده‌اند، جتور قرار است در دو نسخه کوتاه و بلند راهی بازار شود. نسخه بلندقامت این خودرو دارای ظرفیت 7 سرنشین است و نسخه کوتاه آن احتمالا فضای کافی برای 5 سرنشین را فراهم می‌کند. استاندارد طول این خودروی آفرودی 4.8 متر و فاصله محوری آن 2.8 متر برآورد شده است.

جتور TX

زیر کاپوت آفرودر جذاب چری یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ یا 2 لیتری توربو قرار خواهد گرفت و شاید چری طی سال‌های آینده از قوای محرکه هیبریدی برای این محصول رونمایی کند. همان‌طور که گفتیم این خودرو رقیبی سرسخت برای تانک 300 خواهد بود و با این اوصاف می‌بایست سیستم چهار چرخ محرک داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*