گوشی گلکسی A14 سامسونگ

گوشی گلکسی A14 سامسونگ یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد + مشخصات

طی روزها یا هفته‌های آینده گوشی گلکسی A14 سامسونگ معرفی می‌شود. گواهی FCC و مشخصات فاش شده از گلکسی ای ۱۴ اقتصادی شاید برای شما جالب باشد.

گرچه بسیاری از علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند بی‌صبرانه منتظر رونمایی از خانواده گلکسی S23 سامسونگ هستند، اما غول کره‌ای دستگاه‌های دیگری هم دارد که تا پیش از پایان سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شوند. یکی از آن‌ها گوشی اقتصادی گلکسی A14 است که از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند و کسب گواهی FCC توسط آن نشان می‌دهد که به رویداد معرفی نزدیک می‌شویم.

از مشخصات فنی گوشی گلکسی A14 چه می‌دانیم؟

گوشی گلکسی A14 5G در سه رنگ مشکی، قرمز و سبز وارد بازارهای اروپایی می‌شود. اینکه همین رنگ‌بندی برای نسخه 4G LTE آن هم در نظر گرفته شود یا خیر مشخص نیست، اما حداقل می‌دانیم که این دو از تراشه‌های متفاوتی قدرت خواهند گرفت. این تراشه در نسخه 4G مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ است، درحالی که نسخه 5G از تراشه سامسونگ اگزینوس ۱۳۳۰ بهره می‌برد.

گوشی گلکسی A14 سامسونگ

در جلوی این دیوایس اقتصادی یک نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی با بریدگی به شکل حرف V قرار گرفته است. این نمایشگر از یک پنل IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش صفحه ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند. دوربین اصلی گوشی گلکسی ای ۱۴ سامسونگ ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن هم ۱۳ مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ گلکسی A14 5G با دایمنسیتی 700، مهمان بنچ مارک گیگ بنچ شد

این گوشی از ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی به صورت پیش‌فرض استفاده می‌کند و با یک اسلات microSD حافظه آن ارتقا هم پیدا خواهد کرد. ظرفیت باتری این دستگاه ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (با فست شارژ ۱۵ وات) است و به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری سفارشی One UI 5 عرضه می‌شود. از دیگر امکانات این گوشی باید به وای فای b/g/n، اینترنت 5G، بلوتوث ۵.۲ و GPS اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*