آزار جنسی بازیگر سریال بازی مرکب

آزار جنسی بازیگر سریال بازی مرکب؛ احتمال لغو ساخت فصل دوم Squid Game!

بازیگر سالخورده کره‌ای سریال بازی مرکب متهم به آزار جنسی شد! این می‌تواند حتی منجر به لغو ساخت فصل دوم Squid Game هم شود!

او یونگ-سو، برنده جایزه گلدن گلوب برای عملکرد خوب در سریال بازی مرکب (Squid Game)، به آزار جنسی متهم شده است. البته خبری از دستگیری او نبوده و فعلا آزاد است. یک دادستان کره‌ای این بازیگر ۷۸ ساله را به خاطر لمس بدون رضایت بدن یک زن در اواسط سال ۲۰۱۷ محکوم کرده است.

بیشتر بخوانید:

جزئیاتی از فصل ۲ سریال Squid Game منتشر شد

ماجرای آزار جنسی بازیگر سریال بازی مرکب چیست؟

قربانی در دسامبر ۲۰۲۱ شکایتی را علیه او یونگ-سو تنظیم کرده و در حالی که پرونده در آوریل ۲۰۲۲ بسته شده بود، به درخواست قربانی در آن تجدید نظر می‌شود. تمام این‌ها درحالیست که بازیگر محبوب سریال بازی مرکب هرگونه اتهام آزار جنسی را رد کرده است.

یونگ-سو در مورد اتفاق پیش آمده این‌چنین توضیح می‌دهد:

من فقط دست او را گرفتم تا مسیر اطراف دریاچه را نشانش دهم. البته من عذرخواهی هم کردم و او گفت که مشکلی با این قضیه ندارد. ولی این به معنای قبول کردن اتهاماتم نیست.

در حال حاضر تا مشخص شدن ماجرا، وزارت فرهنگ کره جنوبی پخش یک تبلیغ دولتی تلویزیونی که یونگ-سو در آن حضور داشته را هم موقتاً لغو کرده است. او یونگ-سو متولد سال ۱۹۴۴ در کائسونگ بوده که اکنون جزوی از کره شمالی شده است. البته پیش از جنگ داخلی در کره و تقسیم آن به دو قسمت جنوبی و شمالی، او به همراه خانواده‌اش به آمریکا سفر کرده‌اند. او فعالیت حرفه‌ای خودش در بازیگری را از سال ۱۹۶۷ آغاز کرده و در بیشتر عمر حرفه‌ای خودش مشغول ایفای نقش در تئاتر زنده بوده است. او پیش از بازی در سریال Squid Game، در بیش از ۲۰۰ نمایش صحنه‌ای حضور داشته است.

آزار جنسی بازیگر سریال بازی مرکب

او در سریال اسکویید گیم، نقش پیرترین شرکت‌کننده در مسابقات را ایفا می‌کرد. گلدن گلوب برای نقش این پیرمرد در سریال اسکوئید گیم، جایزه‌ بهترین نقش مکمل را به او یونگ-سو داده است. این بازیگر سالخوره کره‌ای همچنین نامزد دریافت جایزه برای بازیگر نقش مکمل مرد در سریال اسکویید گیم در مراسم جایزه امی ساعات پربیننده (Primetime Emmy) نیز بوده است.

با این اوصاف مشخص نیست که آیا فصل دوم سریال Squid Game ساخته خواهد شد یا به خاطر آبروریزی به‌وجود آمده برای یکی از بهترین بازیگرانش، ساخت آن لغو می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*