فصل ۲ سریال Squid Game

جزئیاتی از فصل ۲ سریال Squid Game منتشر شد

نتفلیکس و هوانگ دونگ-هیوک رسماً فصل ۲ سریال Squid Game را تأیید کردند. کارگردان بازی مرکب همچنین اطلاعاتی را هم از آن فاش کرده است.

سریال بازی مرکب برای فصل دوم به نتفلیکس بازمی‌گردد. با توجه به پیامی که نویسنده و کارگردان این اثر هوانگ دونگ-هیوک منتشر کرده، فصل ۲ سریال Squid Game با بازگشت گی هون و فرانت من (گرداننده بازی) همراه خواهد بود. وی همچنین می‌گوید در این فصل مرد کت و شلوار پوش که کارت‌های داکیج را به دست دارد هم ممکن است بازگردد و شما با همسر چئول سو که یانگ هی است آشنا خواهید شد.

هوانگ می‌گوید ۱۲ سال طول کشید تا فصل اول بازی مرکب به یک سریال تلویزیونی تبدیل شود، اما تنها به ۱۲ روز زمان نیاز داشت تا به محبوب‌ترین سریال نتفلیکس تاکنون تبدیل شود. وی سپس در ادامه پیام خود عنوان کرده است که «از شما برای اینکه نمایش ما را تماشا کردید و پسندیدید، ممنونم. به ما برای یک دست تازه بپیوندید».

در حالی که سریال اسکوئید گیم موفقیت جهانی عظیمی را به دست آورد، اما در ماه آوریل نتفلیکس از نخستین ریزش کاربران خودش طی ۱۰ سال گذشته خبر داد. همین باعث تعدیل نیرو و کنترل بیشتر روی بودجه‌ها برای تولید اثر شد. نتفلیکس در همین راستا روی استفاده چند کاربر از یک حساب کاربری شدیداً سخت‌گیر شده و به کارمندان خودش گفته که تا پایان سال جاری تبلیغات را به پخش خود اضافه خواهد کرد.

بازی مرکب به بزرگ‌ترین سریال پلتفرم نتفلیکس تبدیل شد. سال گذشته هوانگ گفت که در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فصل ۲ سریال Squid Game است. مدیرعامل نتفلیکس تد ساراندوس هم در اظهار نظری گفته بود که اسکوئید گیم تازه شروع شده است. بنابراین همه ما می‌دانستیم که این فصل منتشر خواهد شد، اما حالا رسمی اعلام شده است.

فصل ۲ سریال Squid Game کی منتشر خواهد شد؟

هنوز مشخص نیست چه زمانی فصل جدید بازی مرکب پخش می‌شود یا اصلاً کی تولید آن به پایان خواهد رسید. هوانگ در مصاحبه‌ای با Vanity Fair عنوان کرده که ممکن است این فصل در پایان ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ منتشر شود و بازی‌های شیطانی بیشتری را در این فصل شاهد باشیم. بنابراین ممکن است یک یا دو سال طول بکشد تا دوباره با شخصیت دوست داشتنی گی هون ملاقات کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*