جک JS6

نسخه جدید جک S5 با نام جک JS6 به بازار عرضه شد

شرکت سهول که از زیرمجموعه‌های جک محسوب می‌شود، خودروی جدید خود را با نام جک JS6 راهی بازار کرده است. مشخصات و امکانات این کراس اوور چیست؟

صنعت خودروی چین در مدت کوتاهی پله‌های ترقی را طی کرد و توانست جزو برترین کشورهای خودروساز قرار بگیرد. البته سابقه شرکت‌های تولید خودرو در این کشور به دهه‌ها قبل باز می‌گردد، ولی طی چند سال اخیر رشد و شکوفایی قابل توجهی به دست آورده است. یکی از خودروسازان قدیمی و مهم چین، جک و زیرمجموعه‌های آن است.

جک JS6 جایگزینی برای جک S5

شرکت سهول که یکی از زیربرندهای جک به حساب می‌آید، توانسته جدیدترین محصول خود را با نام جک JS6 راهی بازار کند. نام چینی این کراس اوور سهول QX است و فیس لیفتی از جک S5 به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که جک اس 5 دیگر تولید نمی‌شود (از سال 2019)، ولی سهول به عنوان زیرمجموعه‌ای از جک قصد دارد نسل جدید این خودرو را با چهره‌ای تازه ادامه دهد.

جک JS6

می‌دانیم که کرمان موتور مونتاژ کننده محصولات جک در ایران است و گفته شده به احتمال زیاد شاسی بلند سهول کیو ایکس به زودی وارد ایران می‌شود. به هر حال روسیه با پیشی گرفتن از ایران موفق شده زودتر به این خودرو دست پیدا کند و هم‌اکنون این کراس اوور جذاب با نام جک JS6 قیمت‌گذاری شده و مشتریان می‌توانند در طرح پیش فروش آن شرکت کنند.

سایز و اندازه این شاسی بلند کوچک است و ابعاد و اندازه چندان بزرگی ندارد. به طور کلی از نظر ابعادی می‌توان جک جی اس 6 را مشابه کراس اوورهایی مثل هیوندای توسان و کیا اسپورتیج دانست. بنابراین طول این خودرو 4605 میلی‌متر، عرض آن 1890 میلی‌متر و ارتفاع آن 1700 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور نیز به 2720 میلی‌متر می‌رسد.

همچنین بخوانید:

بررسی جک s5 جدید ؛ مشخصات فنی و آپشن های اس 5 نیوفیس

خودروی جدید سهول زیر کاپوت خود یک پیشرانه 1.5 لیتری دارد که می‌تواند قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر را تولید کند. البته خودرویی که هم‌اکنون در بازار روسیه حضور دارد از نظر راندمان تولیدی با کاهش روبه‌رو شده و علت این اقدام، سازگاری پیشرانه با سوخت موجود در روسیه است. نیروی محرکه این پیشرانه از طریق یک گیربکس 6 سرعته دو کلاچه به محور جلو منتقل می‌شود.

جک JS6

جک JS6 در دو مدل کامفورت و لوکس وارد روسیه شده و امیدواریم هر دوی این نسخه‌ها از سوی کرمان موتور در آینده‌ای نزدیک وارد کشورمان شود. این کراس اوور در تریم کامفورت حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و تیپ لوکس آن نیز با امکانات بیشتر نزدیک به یک میلیارد و 640 میلیون تومان برای مشتریان خرج بر می‌دارد.

امکانات رفاهی مدل کامفورت شامل چراغ‌های ترکیبی هالوژن و ال‌ای‌دی، روکش چرمی، نمایشگرهای 12.3 اینچی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، کیسه هوای جلو و جانبی، سنسور پارک، دوربین عقب و کروز کنترل می‌شود. در مدل لوکس جک JS6 می‌توانید آپشن‌های بیشتری از جمله چراغ‌های تمام ال‌ای‌دی، سقف پانوراما، در عقب برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، حافظه صندلی راننده، شارژر وایرلس تلفن همراه، دوربین 360 درجه و رادار نقطه کور داشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*