ایلان ماسک و خودکشی

ایلان ماسک برای دومین بار از خودکشی صحبت کرد؛ جانم در خطر است!

ایلان ماسک در یک گفتگوی صوتی، با رد احتمال خودکشی خود، مدعی شده که به‌ دلیل افشاگری‌های اخیرش ممکن است مورد سوءقصد قرار بگیرد.

ایلان ماسک، مالک جدید توییتر، در یک جلسه پرسش و پاسخ صوتی، به شنوندگان اطمینان داد که با وجود تردیدها نسبت به وضعیت روانی و امنیتی خود، هیچ‌گاه به خودکشی فکر نمی‌کند. ماسک 51 ساله به‌صراحت اطمینان داد در صورتی‌که بلایی سرش بیاید، قطعا نقشی در آن نداشته و پای افراد دیگری در میان است.

ماسک که در یک گردهمایی مجازی از طریق اسپیس توییتر شرکت کرده بود، میزبان یک جلسه پرسش و پاسخ زنده در مورد جنجال خبری به‌وجود آمده از افشای اطلاعات هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهور ایالات متحده بود. در طول جلسه، یکی از 100 هزار شنونده اتاق از او پرسید که آیا به خودکشی فکر می‌کند یا خیر.

ماسک در پاسخ گفت:

من هیچ‌وقت به خودکشی فکر نمی‌کنم. بنابراین در صورتی‌که چنین صحنه‌سازی یا ادعایی پس از مرگ من اتفاق بیفتد، بدون شک واقعی نیست.

ایلان ماسک و احتمال خودکشی یا ترور برنامه‌ریزی شده؟!

به‌نقل از توییتر، در مجموع 1.8 میلیون نفر در این نشست شرکت کرده بودند. گمانه‌زنی‌ها در مورد امنیت و وضعیت روانی ماسک در بحبوحه اقدامات او برای افشای آنچه «سرکوب آزادی بیان» در توییتر عنوان شده، به اوج خود رسیده است. بر اساس گزارش‌ها، افشای اخیر ایلان ماسک در مورد سرپوش گذاشتن کارمندان سابق توییتر در مورد گزارشی از نیویورک پست علیه هانتر بایدن بود.

در طول این نشست، ماسک هم‌چنین افزود که توییتر همواره در زمینه سانسور محتوا، به‌نفع دموکرات‌ها و به‌ضرر جمهوری‌خواهان عمل کرده است. به‌گزارش اپک تایمز او گفت که رفتار سابق توییتر با جناح‌های مختلف سیاسی یکدست نبود.

ایلان ماسک

ماسک گفت:

من نمی‌گویم قطعا چنین است، اما به‌نظر می‌رسد استاندارد دوگانه‌ای وجود داشته که در آن مطالب دموکرات‌ها و حزب چپ بدون محدودیت منتشر شده، اما جمهوری‌خواهان و محافظه‌کاران سانسور شده‌اند.

این اولین بار نیست که ایلان ماسک به احتمال مرگ مرموز خود و اتهام خودکشی اشاره می‌کند. در ماه مه، توییتی از این میلیاردر منتشر شد که گمانه‌زنی‌های زیادی را در فضای مجازی به‌وجود آورد.

او گفته بود:

در صورتی‌که در شرایط مرموز بمیرم، بدانید که آشنایی با شما خوشحال هستم.

این توییت مرموز، موجی از بحث‌ها و فرضیه‌های مخلتف را به‌وجود آورد و این پرسش را ایجاد کرد که منظور مدیرعامل اسپیس‌ایکس از این توییت چیست. به‌گزارش فاکس 7، کاربران درباره تهدیدهای بالقوه از سوی خانواده کلینتون و یا حتی روسیه بحث‌هایی را مطرح کردند.

این پیام حتی واکنش مادر ماسک را برانگیخت که در پاسخ گفت:

اصلا خنده‌دار نبود!

ماسک اما در جواب اضافه کرد:

ببخشید! من تمام تلاشم را برای زنده ماندن خواهم کرد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*