شرایط فروش کامیون امپاور و وانت کارا

شرایط فروش کامیون امپاور و وانت کارا در آذر 1401

شرایط فروش کامیون امپاور و وانت کارا در آذر 1401 اعلام شد. گروه بهمن کامیون کشنده امپاور، وانت کارا تک کابین و دو کابین را از 27 آذرماه به بورس کالای ایران عرضه می‌کند.

گروه بهمن در ادامه طرح عرضه محصولات خود در بورس کالای ایران قصد دارد از ساعت 17 روز یکشنبه 27 آذر 1401 کامیون کشنده امپاور، وانت کارا تک کابین و دو کابین را با پیش دریافت خرید 10 درصد به مشتریان عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش کامیون امپاور و وانت کارا در آذر 1401 را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش کامیون امپاور و وانت کارا – آذر 1401

گروه بهمن در این طرح فروش 728 دستگاه خودرو شامل 492 دستگاه کارا تک کابین، 150 دستگاه کار دو کابین و 86 دستگاه کامیون کشنده امپاور را از 27 آذرماه به بورس عرضه می‌کند. وانت کارا تک کابین و دو کابین با موعد تحویل 26 بهمن و کامیون کشنده امپاور نیز با موعد تحویل 30 بهمن به مشتریان عرضه خواهند شد.

شرایط فروش کامیون امپاور

در این طرح کارا تک کابین با قیمت پایه 291 میلیون و 300 هزار تومان، وانت کارا دو کابین با قیمت پایه 301 میلیون و 500 هزار تومان و کامیون کشنده امپاور با قیمت پایه 3 میلیارد و 130 میلیون تومان در بورس به فروش می‌رسند.

توضیحات مهم:

در طرح فروش کامیون کشنده امپاور با هر کد ملی (اشخاص حقیقی) فقط می‌توان روی یک دستگاه ثبت سفارش انجام داد و با هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) نیز امکان ثبت سفارش حداکثر روی 5 دستگاه وجود خواهد داشت.

برای خرید وانت کارا محدودیت ورودی برای خرید هر کد ملی وجود ندارد و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی توانستند خودرو خریداری کنند نیز می‌توانند روی این خودرو ثبت سفارش را انجام دهند. ضمن این که مانعی برای خرید مشتریان حقوقی نیز وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*