بی ام و i4 برقی

بی ام و i4 برقی تیون شده، ماشین پلیس جدید آلمانی ها رونمایی شد

بی ام و i4 برقی تیون شده به‌عنوان ماشین پلیس جدید آلمانی‌ها رونمایی شد. در ادامه با ویژگی‌های این نسخه جذاب بی ام و آی 4 آشنا خواهیم شد.

شرکت ای سی اشنیتزر (AC Schnitzer) که با 8 بار تولید خودروهای پلیس جزو یکی از بهترین تیونرهای کشور آلمان محسوب می‌شود، در پروژه جدید خود بی ام و i4 برقی را به یک خودرو پلیس استثنایی تبدیل کرد. این خودرو بر پایه نسل G26 از بی ام و i4 M50 گرن کوپه توسعه پیدا کرده است.

مشخصات بی ام و i4 برقی تیون شده

بی ام و i4 برقی

شرکت ای سی اشنیتزر برای بی ام و i4 برقی پکیج آیرودینامیکی خاص خود را در نظر گرفته که مواردی چون اسپویلر کربنی عقب، اسپویلر سقفی، بالچه‌های جانبی، اسپلیتر و اسپویلر جلو را شامل می‌شود. طراحان برای این خودرو حفاظ رکاب عقب و پکیج طراحی ویژه i4 را نیز در نظر گرفتند.

بی ام و i4 برقی

بی ام و i4 برقی تیون شده برای این که در ناوگان پلیس مورد استفاده قرار بگیرد اکنون به سیستم Hella ویژه خودروهای پلیس مجهز شده و روی خودرو نیز برچسب‌های ویژه و فویل روی شیشه‌های جانبی نصب شده است. طراحان تغییراتی را برای کابین نیز در نظر گرفتند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به استفاده از تریم آلومینیومی روی پدال‌ها، پوشش بلک لاین برای کنترلر سیستم i-Drive و نگه‌دارنده کلید اشاره کرد.

بی ام و i4 برقی

بی ام و آی 4 برقی تیون شده اکنون از کیت کاهش ارتفاع نیز بهره می‌برد که با آن می‌توان ارتفاع خودرو را حدود 20 تا 25 درصد کاهش داد. این خودرو اکنون به رینگ‌های 20 اینچی AC4 با طرح دو رنگ نقره‌ای و مشکی به همراه لاستیک‌های هانکوک ونتوس S1 Evo 3 نیز مجهز شده است. کلیه قطعاتی که شرکت ای سی اشنیتزر روی این خودرو نصب کرده توسط این شرکت مورد بررسی قرار گرفته و طبق قوانین جاده‌ای طراحی شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*