جایزه مسابقات کال آف دیوتی مخصوص بازنشسته ها

کال آف دیوتی به کمک نیروی فضایی ایالات متحده آمریکا، به فضا پرتاب شد + ویدیو

نیروی فضایی آمریکا که برنده تورنمنت کال آف دیوتی – Call of Duty ویژه بازنشسته‌ها شده بود، جام خود را به فضا فرستاد! حالا شاهد ویدیوی آن باشید.

موسسه غیر انتفاعی Call of Duty Endowment که شرکت بزرگ حوزه بازی‌های ویدئویی اکتیویژن آن را تاسیس کرده، جهت اشتغال‌زایی برای کهنه‌سربازهای بیکار فعالیت می‌کند. سالانه هم طی رویدادی تحت عنوان COD Endowment Bowl شش شاخه نیروهای مسلح آمریکا و سه شاخه ارتش بریتانیا را به رقابت در قالب کال آف دیوتی دعوت می‌کند. نهایتاً عواید حاصل از این مسابقات صرف فراهم‌سازی مشاغل سطح بالا برای سربازان قدیمی می‌شود. حالا تیم نیروی فضایی آمریکا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی این تورنمنت، جام خود را به فضا فرستاده است!

نیروی فضایی ایالات متحده آمریکا سال گذشته موفق به پیروزی در دومین سری از مسابقات سالانه .C.O.D.E شد. اکنون درحالی که مسابقات کال آف دیوتی امسال در 16 دسامبر (25 آذر) برگزار می‌شود، فضایی‌های آمریکا با کمک موسسه CODE و شرکت بریتانیایی Sent Into Space جایزه خود را راهی فضا کرده‌اند.

جایزه مسابقات کال آف دیوتی مخصوص بازنشسته ها

آن‌ها روی جام قهرمانی مسابقات کال آف دیوتی به صورت دائمی با ماژیک «بیا و به دستش بیار» را نوشته‌اند تا قدرت خود را به رخ رقبا بکشند. حتی یکی از اعضای تیم نیروی فضایی آمریکا در ویدیو رجزخوانی می‌کند: «اگر فکر می‌کنید که جام همچنان در دسترس است، خوب فکر کنید». جالب است که این جام از پس نیروی گرانش و تغییرات دما و فشار طی فرایند ارسال به فضا بر آمده است. نتیجه هم چیزی جز یک ویدیوی تبلیغاتی دیدنی به معنای واقعی نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*