ثبت نام جدید دیگنیتی و فیدلیتی

ثبت نام جدید دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور در بورس کالا – آذر 1401

بورس کالا شرایط ثبت نام جدید دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور را اعلام کرد. جزئیات عرضه محصولات فوق را برای آذر ماه 1401 بخوانید.

وزارت صنعت، معدن و تجارت مدتی پیش اعلام کرد محصولات خودروسازان دولتی باید به تدریج در بورس کالا عرضه شود تا بدین ترتیب قیمت کارخانه و بازار آزاد به تعادل برسند و کشف قیمتی صورت پذیرد. علاوه بر این در آیین نامه واردات خودرو این گونه آمده که خودروهای خارجی باید از طریق تالار شیشه‌ای به فروش برسند.

شرایط ثبت نام جدید دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا

مزایای عرضه خودرو در بورس کالا به قدری است که هم اکنون خودروسازان خصوصی نیز علاقه زیادی به آن نشان داده‌اند. پیش تر در خصوص مهمترین دلایل فروش محصولات خودروسازان خصوصی در بورس صحبت کردیم. دیگنیتی و فیدلیتی جزو اولین خودروهایی بودند که گروه بهمن وارد بورس کرد.

هم اکنون در آخرین اطلاعیه بورس کالا، شرایط خرید خودروهای بهمن فیدلیتی، دیگنیتی و دیگنیتی پرستیژ اعلام شده است. تاریخ ثبت سفارش این محصولات به ترتیب در روزهای 21، 22 و 23 آذر ماه خواهد بود. مدیر بازرسی و امور اعضای بورس کالای ایران به منظور اعلام خرید فیدلیتی در 21 آذر ماه نامه‌ای منتشر کرده که در آن آمده است: «مهلت ثبت سفارش ساعت 17 روز یکشنبه 20 آذر است»

ثبت نام جدید دیگنیتی و فیدلیتی

همچنین مهلت ثبت سفارش دیگنیتی بر اساس این نامه روز دوشنبه 21 آذر ماه در ساعت 17 و دیگنیتی پرستیژ روز سه شنبه 22 آذر ماه ساعت 17 خواهد بود. لازم به ذکر است اگر از آن دسته متقاضیانی هستید که قبلا در عرضه‌های بورس کالا موفق به خرید خودرو شده‌اید، امکان ثبت سفارش نخواهید داشت و مبلغ پیش دریافت خرید این سه محصول، 25 درصد خواهد بود.

مطابق انتظاراتی که از ثبت سفارش بورس داریم، هر کد بورسی می‌تواند تنها یک ثبت سفارش انجام دهد. بنا بر آنچه گروه بهمن اعلام کرده، قرار است در این عرضه بورسی نزدیک به 486 دستگاه خودروی فیدلیتی 7 نفره عرضه شود که از این تعداد حدود 243 دستگاه به رنگ سفید و باقی مانده آن به رنگ مشکی خواهند بود.

روز بعد از عرضه فیدلیتی نیز قرار است نزدیک به 214 دستگاه دیگنیتی ثبت سفارش شود و پس از همه این‌ها نوبت به دیگنیتی پرستیژ می‌رسد. تعداد این خودرو در روز عرضه به 106 دستگاه می‌رسد. قیمت فیدلیتی طبق اعلام گروه بهمن 772 میلیون تومان و قیمت پایه دیگنیتی 821 میلیون تومان است. دیگنیتی پرستیژ هم با قیمت 996 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

ثبت نام جدید دیگنیتی و فیدلیتی

در صورتی که از خریداران خوش شانس این خودروها باشید می‌بایست وجه مالیات بر ارزش افزوده و هزینه‌های متفرقه دیگر را به همراه هزینه خودرو به شماره حسابی که از سوی بهمن موتور معرفی شده واریز کنید. تمامی این محصولات که از طریق تالار شیشه‌ای به فروش می‌رسند، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده خواهند داشت.

دیگر هزینه‌ها نیز شامل مالیات و عوارض شماره گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، هزینه خدمات پست، تولید پلاک و شماره گذاری و بیمه شخص ثالث می‌شود. مجموع این هزینه‌ها برای سه محصول بهمن موتور به شرح ذیل خواهد بود:

  • فیدلیتی: 173 میلیون و 919 هزار تومان
  • دیگنیتی: 394 میلیون و 419 هزار تومان
  • دیگنیتی پرستیژ: 339 میلیون و 839 هزار تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*