بازی Hades 2

بازی Hades 2 با یک تریلر جذاب رسما تایید شد

استودیوی Supergiant Games در حاشیه رویداد The Game Awards با نمایش یک تریلر زیبا به‌طور غیرمنتظره‌ای از بازی Hades 2 رونمایی کرد.

سوپر جاینت گیمز نخستین استودیوی مطرحی بود که عنوان جدیدش را در رویداد The Game Awards 2022 معرفی کرد. این استودیو به طور ناگهانی از بازی هیدس 2، دنباله عنوان روگ لایت محبوب Hades رونمایی کرد. همان‌طور که از تریلر معرفی این بازی پیداست، بازیکنان در این بازی نقش پرنسس دنیای زیرین را بر عهده خواهند داشت.

تریلر بازی Hades 2 و اطلاعات تکمیلی

در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از Hades 2 را مشاهده کنید:

گیم پلی نسخه دوم Hades بسیار شبیه به نسخه اول است. بنابراین همچنان با یک بازی هک اند اسلش و روگ لایت ایزومتریک طرف هستیم که دوربینی از بالا به پایین دارد.

شخصیت اصلی بازی از دو خنجر به عنوان سلاح اصلی استفاده می‌کند. با این حال امکان ارتقای این اسلحه‌ها از طریق دریافت آپگریدهای مختلف از کاراکترهای شناخته‌شده‌ای مانند آپولو یا نمسیس وجود خواهد داشت.

همچنین بر اساس این تریلر انتظار می‌رود که کرونوس، شخصیت منفی اصلی بازی Hades 2 باشد و خود هیدس ظاهرا به غل و زنجیر کشیده شده است. بر اساس آن چه از تریلر معرفی بازی پیداست، احتمالا با یک تجربه سریع، هیجان‌انگیز و بسیار چشم‌نواز همانند نسخه اول طرف خواهیم بود.

بازی هیدس 2 تا چندی دیگر در فاز دسترسی اولیه قرار خواهد گرفت و در سال 2023 به طور رسمی روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*