بازی Returnal پی سی

انتشار بازی Returnal برای پی سی رسما تایید شد

بازی Returnal جدیدترین انحصاری سونی و پلی استیشن است که برای پی سی منتشر می‌شود. سونی این خبر را رسما تایید کرده و زمان انتشار را تاریخی نامعلوم در سال 2023 اعلام نمود.

در میان تمامی اتفاقات جذابی که در رویداد The Game Awards شب گذشته رخ داد، یکی از جذاب‌ترین موارد تایید رسمی انتشار بازی Returnal برای پی سی بود. البته زمان دقیقی برای انتشار این بازی اعلام نشد؛ اما می‌دانیم که این بازی به‌زودی و در سال 2023 منتشر خواهد شد.

Returnal؛ تازه‌ترین انحصاری پلی استیشن برای پی سی

پورت PC بازی می‌تواند دربرگیرنده تمامی محتواهای اضافی رایگانی باشد که نسخه PS5 بازی تا به امروز دریافت کرده است. به عنوان مثال، تریلر کوتاه معرفی نسخه پی سی بازی به وجود بخش مالتی پلیر در این نسخه اشاره می‌کند که توسط آپدیت 3.0 به بازی افزوده شده است.

بازی Returnal برای PC

پیش از این شایعات فراوانی در خصوص انتشار بازی Returnal برای پی سی توسط استیم منتشر شده بود و حتی اسنادی مربوط به دیتابیس SteamDB مبنی بر انتشار نسخه پی سی بازی نیز مدتی پیش لو رفته بود. با این حال تایید رسمی این اتفاق توسط سونی پایان‌بخش تمامی شایعات پیرامون این نسخه بود.

انتشار این بازی بر روی رایانه‌های شخصی در راستای طرح جدید سونی مبنی بر عرضه انحصاری‌های پلی استیشن بر روی PC که چندین سال است کلید خورده رخ می‌دهد. پیش از این عناوین انحصاری مهمی چون گاد آف وار، آنچارتد و Marvel’s Spider-Man برای PC عرضه شده بودند.

بازی Returnal یکی از برترین انحصاری‌های سال 2021 پلی استیشن 5 در ژانر روگ‌لایک بوده و طرفداران پر و پا قرصی را برای خود دست و پا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*