تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 16

تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 16 با یک تریلر تماشایی مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 16 در رویداد The Game Awards 2022 فاش شد. سازندگان آن تریلر جدید فاینال فانتزی ۱۶ را هم منتشر کرده‌اند.

با هر تریلری که از بازی Final Fantasy 16 منتشر می‌شود، ذوق و شوق طرفداران بازی‌های RPG نسبت به انتشار این عنوان بیشتر می‌شود. شب گذشته هم نائوکی یوشیدا سازنده این بازی تریلر جدید فاینال فانتزی ۱۶ را در رویداد The Game Awards 2022 منتشر کرد. این تریلر جدید روی فضای انتقام‌جویانه متمرکز است که کلایو رزفیلد در مرکز آن قرار دارد.

این تریلر تلخ‌تر از آن چیزی است که طرفداران فرنچایز فاینال فانتزی به آن عادت دارند و گیم پلی بازی، مبارزان و برخی از مناطقی که بازیکنان در بازی از آن مقالات می‌کنند را به نمایش می‌گذارد.

اما سازنده در این رویداد تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 16 را هم اعلام کرده است. این بازی ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (یکم تیر ماه) برای کنسول بازی PS5 منتشر می‌شود. ظاهراً تا شش ماه پس از عرضه، این عنوان برای کنسول پلی استیشن انحصاری باقی خواهد ماند. کمپانی Square Enix گفته که قصد دارد تا نسخه نمایش بازی را کمی پیش از انتشار نهایی ان عرضه کند؛ ولی هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*