هواوی واچ بادز

ساعت هوشمند دو منظوره هواوی معرفی شد؛ اسمارت واچ با ایربادز

ساعت هوشمند هواوی واچ بادز – Huawei WATCH Buds رونمایی شد. این طراحی مبتکرانه حاصل ایده جذاب هواوی برای ادغام ایربادز و اسمارت واچ است.

همانطور که از نام آن پیداست، هواوی واچ بادز (Huawei WATCH Buds) یک گجت پوشیدنی شگفت انگیز است که نخستین تلاش‌های تولیدکنندگان برای ادغام هدفون و ساعت هوشمند محسوب می‌شود.

معرفی هواوی واچ بادز

طراحی بی‌نظیر

هواپی واچ بادز یک دستگاه ترکیبی محسوب می‌شود که از نظر ظاهری شباهت‌هایی به هواوی واچ ۳ دارد. بخش ایرباد این ساعت هوشمند اما شبیه به هیچ‌یک از محصولات قبلی هواوی نیست و از یک ظاهر ساده با رنگ‌های شیک نقره‌‌ای و مشکی بهره می‌برد.

طراحی این ساعت هوشمند به‌طوری است که یک هدفون بی‌سیم TWS را درون خود جای داده است. این اولین محصولیست که با چنین طراحی بی‌نظیری در جهان عرضه می‌شود.

هواپی واچ بادز

بزرگترین مشکلی که سازندگان هنگام ساخت چنین محصولی با آن مواجه می‌شوند، اندازه آن است. اما به نظر می‌رسد هواوی واچ بادز این مشکل را از سر راه خود برداشته و باوجود ترکیبی بودن، خیلی حجیم به نظر نمی‌رسد و ظرافت خود را حفظ کرده است.

این ساعت هوشمند با وجود هدفون داخلی خود، هنوز هم اندازه یک ساعت معمولی با ضخامت 14.99 میلی متری را دارد. این محصول خارق‌العاده دارای یک صفحه نمایش دایره‌ای شکل با اندازه 1.43 اینچی است.

هواپی واچ بادز

لبه هواوی واچ بادز از طراحی سطح منحنی سه بعدی بهره می‌برد و در عین حال بند آن از پوست گوساله درجه یک ساخته شده است. همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، این ساعت هوشمند زیبا یک قسمت درب مانند دارد که با فشردن دکمه بالایی ساعت قفل آن باز می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا به هدفون که در قسمت زیرین جاسازی شده است دسترسی پیدا کنند.

سایر مشخصات هواوی واچ بادز

اگرچه این گجت پوشیدنی ادغام دو محصول در یک طرح محسوب می‌شود، اما این موضوع بر روی سطح عملکرد ساعت تاثیری نگذاشته و سبب کاهش کارایی آن نشده است.

هواوی واچ بادز همچنان سیستم HarmonyOS 3 را اجرا کرده و از نصب برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند همچنین از عملکردهای ردیابی سلامت، نظارت بر خواب، تشخیص اکسیژن خون، تشخیص ضربان قلب، تحقیقات سلامت قلب و غیره پشتیبانی می‌کند.

هواپی واچ بادز

به غیر از آنچه تاکنون گفته شد، بیش‌از 80 حالت ورزشی در این محصول خارق‌العاده از هواوی تعبیه شده است. تعدادی از این حالات ورزشی عبارت‌اند از: دویدن در فضای باز، پیاده روی در فضای باز یا سرپوشیده، دوچرخه سواری در فضای باز یا سرپوشیده، طناب زدن، قایقرانی، آموزش رایگان دوره‌های ورزشی و بیش‌از 200 دوره تناسب اندام داخلی.

طراحی و ساختار هدفون واچ بادز

ساختار هدفون از اجزای کوچک سفارشی شده استفاده می‌کند و وزن خالص آن تنها حدود 4 گرم است. در مقایسه با هدفون TWS نوع میله‌ای، میزان صدا تا 50 درصد کاهش یافته و میزان استفاده از فضای داخلی به 90٪ می‌رسد.

به‌دلیل اندازه جمع و جور هدفون، هواوی طراحی دو آنتن هوشمند را برای آن ثبت کرده است. با توجه به روش‌های مختلف استفاده از این ساعت هوشمند، برای دستیابی به عملکرد خوب بین آنتن‌های مختلف سوئیچ می‌شود.

از آنجایی که گوشی‌های هدفون به صورت خودکار گوش چپ و راست را شناسایی می‌کنند، شما نیازی نیست که هنگام استفاده از آن نگران این موضوع باشید. علاوه‌براین، نیازی به تنظیم زاویه برای شارژ مغناطیسی نیست؛ زیرا آنها از شارژ 360 درجه پشتیبانی می‌کنند.

هواپی واچ بادز

مرکز کنترل هوشمند موجود بر روی ساعت می‌تواند حالت کاهش نویز را روشن و خاموش کرده و در عین حال هدست را برای اتصال به دستگاه‌های مختلف کنترل کند. با توجه به عملکرد HarmonyOS 3.0، هواوی واچ بادز می‌تواند به گونه‌ای سوئیچ کند که هدست از آن به بعد صفحه نمایش داشته باشد.

عمر باتری و شارژ

از نظر عمر باتری، این ساعت هوشمند دو منظوره در صورتی که کامل شارژ شده باشد و در شرایط استفاده معمولی قرار گیرد، می‌تواند سه روز شارژ خود را حفظ کند. با وجود این میزان دوام شارژ، شما می‌توانید به‌مدت 4 ساعت به‌موسیقی دلخواه خود گوش دهید یا زمانی که کاهش نویز خاموش است به مدت 2.5 ساعت صحبت کنید.

با روشن کردن حالت صرفه جویی در انرژی، عمر باتری هواوی واچ بادز می‌تواند به هفت روز نیز برسد. علاوه‌براین، ساعت از شارژ بی‌سیم فوق سریع نیز پشتیبانی می‌کند. با پایه شارژ سریع، ظرفیت اتلاف گرما 100٪ بیشتر از مدل قبلی است.

هواوی واچ جی تی 3 پرو، رقیب اصلی هواوی واچ بادز

هواپی واچ بادز

در آوریل امسال، این شرکت سری ساعت‌های هوشمند Huawei WATCH GT 3 Pro را منتشر کرد. در ابتدا این ساعت هوشمند در دو طراحی تیتانیومی و نسخه سرامیکی عرضه شد.

پس از گذشت هشت ماه، این برند نسخه کلکسیون Huawei Watch GT 3 Pro را منتشر کرد که قیمت آن به 4988 یوان (718 دلار) می‌رسد. بنابراین، در این طراحی ما با یکی از گران‌ترین ساعت‌های تاریخ هواوی روبرو هستیم.

نسخه کلکسیون هواوی واچ جی تی 3 پرو از فرآیند سرامیکی نانو میکرو کریستالی مشکی روشن جدید استفاده می‌کند. یک اسپینل سیاه برای اولین بار در تاج چرخان این ساعت هوشمند تعبیه شده و همچنین دارای طراحی صفحه منحصر‌به‌فرد برای سال خرگوش است.

این ساعت از پنج سیستم اصلی ماهواره‌ای GPS، Beidou، GLONASS، Galileo و QZSS پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه، با پشتیبانی از ناوبری آفلاین نیز همراه است.

با وجود این ویژگی‌ها، هنگامی که نمی‌توانید مسیر خود را پیدا کنید، می‌توانید عملکرد بازگشت مسیر را روشن کرده و طبق دستورالعمل‌های ناوبری به مسیر اصلی بازگردید.

از نظر تست سلامت، سری هواوی واچ جی تی 3 پرو اشباع اکسیژن خون، چرخه قاعدگی زنان، غربالگری فیبریلاسیون دهلیزی ضربان قلب بالا، جمع آوری ECG، آنالیز ECG و غیره را کنترل می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*