ساعت هوشمند متفاوت هواوی

ساعت هوشمند جذاب و متفاوت هواوی، یادآور تاک بند محبوب است + ویدیو

چند سال قبل، Huawei TalkBand B1 معرفی شد؛ یک دستبند هوشمند که هدفون بلوتوثی هم بود. حالا ساعت هوشمند جدید و متفاوت هواوی، با همین ویژگی در راه است.

هواوی برای عرضه‌ی یک ساعت هوشمند متفاوت به‌نام Watch Buds آماده می‌شود. این اسمارت واچ، یک جفت ایرباد درون خود دارد و خیلی شکیل‌تر از TalkBand اورجینال، عرضه شده در سال 2014 است.

همین جفت بودن بادها، کارایی آن را برای پخش موسیقی دوچندان می‌کند؛ برخلاف دستبند هوشمند TalkBand که هدفون یک‌طرفه داشت. در ویدیوی زیر، با هواوی واچ بادز بیشتر آشنا می‌شوید. یکی از نکاتی که در این کلیپ به چشم می‌آید، حجیم بودن گجت است که با توجه به میزبانی از دو ایرباد، چیز عجیبی نیست. البته طراحی آن، کمی هم به هواوی واچ 3 شباهت دارد.

ظاهرا خود ساعت، نقش کیس شارژ را برای بادها ایفا می‌کند؛ آن هم در حالی که همواره روی دوام شارژ ساعت های هوشمند، بحث وجود داشته است. باید دید این ساعت هواوی، چگونه چنین باری را بر دوش خواهد کشید.

گفته می‌شود که فریم ساعت، فلزی و بندش، چرمی خواهد بود. از هارمونی او اس هم به‌عنوان سیستم عامل آن اسم برده شده است. هواوی قصد دارد در همین ماه دسامبر، Watch Buds را رسما معرفی کند؛ اما یک ساعت هوشمند بچگانه هم در راه است.

در پوستر منتشر شده توسط کمپانی چینی، ساعت خوش‌ساختی را به‌نام Huawei Kids Watch 5X می‌بینیم که با آزاد کردن یک جفت گیره، از بندش جدا می‌شود. به‌نظر می‌رسد دو صفحه هم دارد: یکی رنگی و دیگری سیاه و سفید!

ساعت هوشمند بچگانه هواوی

این یعنی هر وقت که خواستید، می‌توانید فقط با یک باز و بست ساده، صفحه سیاه و سفید را روی بند وصل کنید تا هم در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود و هم در زیر نور آفتاب، بهتر ببینید.

این گجت، دو دوربین هم دارد. یکی که مانند سایر ساعت‌های بچگانه، به والدین امکان برقراری تماس تصویری را می‌دهد. دومی هم باید برای ثبت عکس و فیلم توسط کودک باشد. هر چند که شاید عکاسی و فیلم‌برداری با چیزی که به مچ دست بسته شده، خیلی خوب از آب در نیاید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*