جاروشارژی شیائومی میجیا اسلیم ۲

جاروشارژی شیائومی میجیا اسلیم ۲ با شارژدهی ۴۵ دقیقه‌ای معرفی شد

جاروشارژی شیائومی میجیا اسلیم ۲ – Xiaomi MIJIA Wireless Vacuum Cleaner 2 Slim با شارژدهی ۴۵ دقیقه‌ای و قدرت بالای ۱۰۰۰ دور در دقیقه معرفی شد.

شیائومی از جاروشارژی جدید خودش به‌نام MIJIA Wireless Vacuum Cleaner 2 Slim رونمایی کرد. جاروشارژی شیائومی میجیا اسلیم ۲ حدود ۱۰۰ هزار دور در دقیقه کار می‌کند و با هر بار شارژ ۴۵ دقیقه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این جارو از امروز در چین عرضه شده است و به‌زودی راهی دیگر بازارها از جمله ایران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

فلاسک جیبی شیائومی میجیا هم از راه رسید

جاروشارژی میجیا اسلیم ۲ از طراحی شبیه به اسلحه برخوردار است و همین باعث شده هواگیری بهتری داشته باشد. مکش این جارو نسبت به دیگر محصولات مشابه شیائومی بهبود پیدا کرده و در مصرف انرژی هم بهتر از گذشته است. موتور پرسرعت آن با ۱۰۰ هزار دور در دقیقه می‌چرخد، در حالی که موتور بدون برس آن تمیزکنندگی کارآمدی دارد. این دستگاه همچنین دارای یک محفظه مخروطی ۷ سیکلونی برای مکش گردوغبار از روی زمین و فرش یا مبلمان است. فیلتراسیون ۵ مرحله‌ای آن می‌تواند تا ۹۹.۹۷ درصد گردوخاک را از سطوح بکشد.

جاروشارژی شیائومی به یک سری ۱+۳ برس مجهز است که بتواند از پس تمیز کردن هر چیزی برآید. این شامل برس کف مخملی نرم برقی، سر برس موشی و سر برس مکش بین شکاف می‌شود. این جاروشارژی را می‌توانید توسط یک مخزن آب نیز مربوط کرد. علاوه بر این ۵ باتری لیتیوم‌یونی در زیر قاب این دیوایس جای گرفته که می‌تواند کارکرد ۴۵ دقیقه‌ای را فراهم کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*