فلاسک جیبی شیائومی میجیا

فلاسک جیبی شیائومی میجیا هم از راه رسید

فلاسک جیبی شیائومی میجیا Thermos Cup Pocket Edition با قیمت کمتر از ۱۰ دلار وارد بازار چین شد. این بطری آب داغ یا آب یخ را ۶ ساعت نگه می‌دارد و به راحتی در جیب شما جا می‌شود.

فلاسک جیبی شیائومی میجیا به نام Thermos Cup Pocket Edition رونمایی شد. این لیوان عایق‌بندی شده میجیا می‌تواند آب یا هر مایع دیگری را به مدت ۶ ساعت داغ نگه دارد. این فلاسک جیبی در رنگ‌بندی متنوعی عرضه می‌شود که دارای درب دو تکه با قابلیت سریع باز شدن و یک آستر فولادی ضد از نوع 316L به شکل مارپیچ است. اما علاوه بر داغ نگه داشتن، این فلاسک آب را سرد هم نگه می‌دارد.

فلاسک جیبی شیائومی میجیا

ظرفیت این بطری ۳۵۰ میلی‌لیتر و وزن آن ۱۷۰ گرم است. آن به اندازه کافی جمع‌و‌جور است که با یک دست حمل شود و به‌راحتی داخل جیب قرار بگیرد. رنگ‌بندی آن هم شامل سفید، سبز، مشکی و صورتی است که می‌توانید طبق سلیقه خود یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

بدنه اصلی این بطری از فولاد ضد زنگ ساخته شده و طراحی درب آن به‌شکلی است که بتوانید بدون دردسر آن را باز کنید. یک حلقه ۳۶۰ درجه‌ای نیز برای آب‌بندی قسمت داخلی آن در نظر گرفته شده که کمک می‌کند تا ۶ ساعت سرما یا گرما را حفظ کند. این یعنی اگر ۶ ساعت در روز کار می‌کنید، می‌توانید در تمام طول مدتی که سر کار هستید از آن چای گرم یا آب خنک بنوشید.

فلاسک جیبی شیائومی میجیا

قیمت و خرید فلاسک جیبی شیائومی میجیا

این فلاسک همچنین دارای یک صافی مخصوص چای است که جدا کردن چای و آب جوش را آسان می‌کند. این صافی به تمیز کردن آسان فلاسک نیز کمک می‌کند. فلاسک جیبی شیائومی با قیمت حدود ۷ دلاری وارد بازار چین می‌شود. شما می‌توانید مستقیماً آن را از طریق فروشگاه Tmall در چین نیز سفارش دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*