تصاویر رسمی ایرباد شیائومی بادز ۴ و ساعت شیائومی واچ اس ۲

تصاویر رسمی ایرباد شیائومی بادز ۴ و ساعت واچ اس ۲ پیش از رونمایی منتشر شد

عکس‌های رسمی ایرباد بی‌سیم شیائومی بادز ۴ – Xiaomi Buds 4 و ساعت هوشمند شیائومی واچ اس ۲ – Xiaomi Watch S2 پیش از رونمایی منتشر شد.

رویداد بزرگ شیائومی برای رونمایی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد. با این حال غول چینی با انتشار تصاویر رسمی تأیید کرده که به جز این گوشی‌ها، از چند محصول دیگر هم رونمایی می‌کند. یکی از آن‌ها ایرباد بی‌سیم TWS شیائومی بادز ۴ با فناوری نویزکنسلینگ و دیگری ساعت هوشمند شیائومی واچ اس ۲ است.

تصاویر ایرباد شیائومی بادز ۴

این تصاویر رسمی در حالی منتشر شده که تا چند ساعت دیگر می‌توانیم آن‌ها را از نزدیک ملاقات کنیم. شیائومی در این تصاویر به وضوح نشان داده که ایرباد بی‌سیم Buds 4 از طراحی نیمه گوشی با فناوری حذف نویز فعال مجهز است. این محصول در واقع نسخه ارزان قیمت‌تر Buds 4 Pro است که طراحی متفاوتی دارد و در آن خبری از تو گوشی‌های سیلیکونی نیست.

این هندزفری بی‌سیم به یک کیس شارژ لوبیایی‌شکل نیز مجهز است که درست مثل بادز ۴ پرو با پورت USB-C شارژ می‌شود. قسمت بالایی این کیس از فلز براق ساخته شده، در حالی که قسمت پایینی آن پلاستیکی است. تصاویر رسمی منتشر شده از سوی شیائومی این هدفون بلوتوثی را در سه رنگ سبز، مشکی و سفید به نمایش می‌گذارد. در حالی که نسخه پرو فقط در دو رنگ طلایی و مشکی عرضه شده است.

تصاویر ساعت هوشمند شیائومی واچ اس ۲

تصویر دیگر متعلق به ساعت هوشمند شیائومی واچ S2 است که به عنوان نسل جدید واچ S1 Pro عرضه می‌شود. این ساعت در دو سایز با طراحی جدید عرضه می‌شود و شامل بندهای متنوع، حالت‌های ورزشی حرفه‌ای و قابلیت‌های نوآورانه مدیریت سلامت است. دو سایز این دستگاه مثل گلکسی واچ سامسونگ، ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری خواهد بود.

عکس‌های رسمی این ساعت از یک نمایشگر مسطح با بدنه فولاد ضد زنگ حکایت دارند. دو دکمه فیزیکی در طرف راست این بدنه تعبیه شده و در زیر آن هم قسمت برجسته‌ای برای نظارت روی ضربان قلب دیده می‌شود. مشخصات فنی دقیق این ساعت هنوز مشخص نیست. ولی نسل قبلی آن به یک نمایشگر ۱.۴۷ اینچی OLED با رزولوشن ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسلی مجهز بود.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*