دور انداختن گوشی

رایج ترین خرابی ها که باعث دور انداختن گوشی های موبایل می‌شود

کاربران در سال 2022 حدود 5.3 میلیارد گوشی موبایل را دور انداختند. در ادامه با رایج ترین خرابی ها که باعث دور انداختن گوشی های موبایل می‌شوند آشنا خواهیم شد.

آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که کاربران فقط در سال 2022 حدود 5.3 میلیارد گوشی موبایل را دور انداختند. در همین راستا قصد داریم شما را با رایج ترین خرابی ها آشنا کنیم که باعث دور انداختن گوشی های موبایل می‌شوند.

دلایل دور انداختن گوشی های موبایل

شارژ نشدن گوشی

نتایج بررسی گروهی از محققان نشان می‌دهد حدود یک سوم گوشی های دور انداخته به دلیل شارژ نشدن دور انداخته می‌شوند. البته یکی از شایع‌ترین دلایل شارژ نشدن گوشی هوشمند به کثیف بودن درگاه شارژ آن مربوط می‌شود که اکثر مواقع می‌توان با هوای فشرده آن را تمیز کرد.

شکستگی صفحه نمایش

دور انداختن گوشی

شکستگی صفحه نمایش یکی دیگر از رایج ترین دلایل خراب شدن گوشی های موبایل است که حدود 10 درصد از کاربران به این دلیل گوشی خود را دور می‌اندازند. گفتنی است نمایشگر گوشی ها بسیار حساس بوده و برای محافظت از آنها باید از محافظ صفحه نمایش استفاده کرد.

کار نکردن اسپیکرها

حدود 9 درصد از کاربران نیز به دلیل کار نکردن اسپیکرها گوشی موبایل خود را دور می‌اندازند. در واقع خرابی اسپیکرها عملا گوشی را بلااستفاده کرده و نمی‌توان از آن برای گوش دادن به موسیقی، بازی کردن و برقراری تماس استفاده کرد.

گرم شدن بیش از حد

تعدادی از کاربران نیز گوشی موبایل خود را به دلیل گرم شدن بیش از حد دور می‌اندازند؛ به گونه‌ای که گوشی بدون اجرای بازی یا برنامه سنگین به شدت داغ می‌شود و دیگر امکان کار کردن با آن وجود ندارد.

خرابی میکروفن

خرابی میکروفن نیز همانند خرابی اسپیکرها یکی دیگر از دلایل است که کاربران گوشی خود را دور می‌اندازند؛ چرا که در این شرایط امکان برقراری تماس وجود نخواهد داشت.

سایر دلایل دور انداختن گوشی های موبایل

تخلیه سریع شارژی باتری، خرابی دوربین، متصل نشدن به شبکه وای فای، از کار افتادن بلوتوث، خرابی دکمه‌های صدا و پاور، خرابی سیستم موقعیت‌یاب و مشکل شارژ بی‌سیم از دیگر خرابی‌های رایج است که باعث می‌شود کاربران گوشی های موبایل خود را کنار بگذارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*