ساعت بچگانه هواوی Kids Watch 5X Pro

ساعت هوشمند بچگانه هواوی Kids Watch 5X معرفی شد

شرکت هواوی دو ساعت هوشمند جدید برای کودکان، از سری Kids Watch 5X را عرضه کرد. اعضای این خانواده را هواوی واچ 5 ایکس و واچ 5 ایکس پرو تشکیل می‌دهند.

استفاده از ساعت های هوشمند بچگانه، در سال‌های اخیر روند صعودی داشته است. این نوع گجت، به والدین امکان نظارت روی فعالیت‌ها و موقعیت مکانی فرزندشان را می‌دهد؛ ضمن اینکه می‌تواند یک ابزار یادگیری برای کودکان باشد. نتیجه اینکه بازار انواع اسمارت واچ کودکانه داغ شده و سری Kids Watch 5X هواوی، تازه‌ترین آن‌هاست.

امکانات سری هواوی Kids Watch 5X

مدل گران‌تر با پسوند پرو، طراحی خاص قابل جداسازی دارد که به کاربران، امکان سوییچ کردن بین صفحه نمایش رنگی و سیاه و سفید را می‌دهد. هنگام استفاده از صفحه سیاه و سفید، حالت «مزاحم نشوید» هم قابل فعال‌سازی است؛ ایده‌آل برای جلسات درس تا حواس کودک، پرت نشود.

همچنین با این طراحی جداشدنی، کودکان راحت‌تر می‌توانند از دوربین ساعت برای عکس گرفتن استفاده کنند.

سری هواوی Watch 5X، قابلیت مکان‌یابی داخلی پیشرفته‌ای دارد که بیش از 8000 مرکز خرید، فرودگاه و مکان‌های دیگر را پوشش می‌دهد. حتی در مواقعی که شبکه اینترنت در دسترس نیست، می‌تواند با اتکا به گوشی‌های هواوی پیرامون، وظیفه مکان‌یابی خود را انجام دهد تا خیال والدین را از امنیت فرزندشان، راحت کند.

قیمت هواوی کیدز واچ 5X از 229 دلار آغاز می‌شود

این ساعت‌ها، از یک مکانیسم مانیتورینگ امنیتی end-to-end هم برخوردارند که به حفاظت از حریم خصوصی و امنیت داده‌ها کمک می‌کند.

هم‌اکنون ساعت بچگانه هواوی Watch 5X به‌صورت آنلاین با قیمت 229 دلار به فروش می‌رسد و قیمت Watch 5X Pro، معادل 287 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*