قایم موشک بازی Among Us

حالت قایم موشک رسماً به بازی Among Us اضافه شد

قایم موشک، یکی از بازی‌های محبوب کودکی ما است. حالا سازندگان بازی Among Us گفته‌اند که حالت قایم موشک را با نام “Hide n Seek” به صورت رسمی به این بازی اضافه کرده‌اند.

سازندگان بازی محبوب آنلاین Among Us در رویداد The Game Award خبر از تغییر بزرگی در این عنوان دادند. حالت قایم موشک یا Hide and Seek، یکی از بیشترین درخواست بازیکنان از سازندگان این بازی بود که قرار است از امروز رسماً با نام “Hide n Seek” به بازی اضافه شود.

قایم موشک، یکی از حالت‌های جذاب بازی Among Us است که به گیمرها اجازه تجربیات جدیدی را از این بازی نسبت به یک بازی معمولی می‌دهد. اکنون تیم توسعه‌دهنده Innsersloth تجربه بازی با این حالت را بهبود بخشیده و ساده‌تر کرده و آن را در قالب یک حالت جدید با قوانین خاص خود ارائه کرده است. در این حالت یک هیولای فریبکار و ترسناک باید کل محیط اطراف را به دنبال بازیکنان بگردد و آن‌ها را ببلعد.

قایم موشک بازی Among Us

آپدیت جدید بازی امانگ آس علاوه بر این حالت جدید، ویژگی‌هایی مثل نوازش حیوانات، لوازم آرایشی جدید و جیغ زدن را هم به بازی اضافه می‌کند. این بروزرسانی از ساعاتی پیش به صورت رایگان روی تمام پلتفرم‌ها ارائه شده است.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*