ادریس البا در بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077

بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 با حضور ادریس البا تایید شد

بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 در راه است. در این گسترش دهنده سایبرپانک 2022 بازیگر انگلیسی مشهور ادریس البا حضور خواهد داشت.

مدتی قبل Phantom Liberty به عنوان اولین و تنها بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 رسماً معرفی شد. قبل از اینکه این گسترش‌دهنده سال آینده میلادی بالاخره در دسترس کاربران قرار بگیرد، جزئیات هرچه بیشتری درباره آن رفته‌رفته به اشتراک گذاشته می‌شود. به‌تازگی هم طی رویداد The Game Awards 2022 یا به اختصار TGA 2022 با تیزر تریلر جدیدی، نگاهی تازه به آن ارائه شده است. یکی از نکات جالب توجه این تریلر، تایید حضور بازیگر معروف ادریس البا در این گسترش‌دهنده است.

ادریس البا، یکی از نامزدهای جیمز باند بعدی به مجموعه ستاره‌های بازی نقش‌آفرینی جهان آزاد Cyberpunk 2077 اضافه می‌شود. این بازیگر انگلیسی نقش یک مامور FIA در ایالات متحده جدید آمریکا با نام «سولومون رید» (Solomon Reed) را بر عهده خواهد داشت. از جمله ستاره‌های دیگری که در این بازی ایفای نقش کرده‌اند، می‌توان به کیانو ریوز اشاره کرد. خبر حضور او در این ساخته «سی دی پراجکت رد» (CD Projekt RED) در نقش جانی سیلورهند به تیتر اول رسانه‌های گیمینگ تبدیل شده بود.

کیانو ریوز و ادریس البا در بازی Cyberpunk 2077

بسته الحاقی فانتوم لیبرتی بازی سایبرپانک 2077 در تاریخ نامشخصی در سال 2023 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس و پی سی عرضه می‌شود. بعد از آن هم در پیروی از الگوی انتشار محتوای پس از عرضه The Witcher 3، نسخه Game of the Year یا به اختصار GOTY این اثر منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*