بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West

بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West تایید شد + تاریخ انتشار

بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West معرفی شد. در ادامه شاهد تریلر و تاریخ انتشار این گسترش دهنده هورایزن فوربیدن وست باشید.

اوایل سال جاری میلادی بود که دنباله بازی تحسین‌شده Horizon Zero Dawn تحت عنوان Hoirzon Forbidden West راهی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 شد. حالا همان‌طور که شایعه‌های گذشته خبر می‌دادند، سونی و گوریلا گیمز طی رویداد The Game Awards 2022 بسته الحاقی جدید بازی Horizon Forbidden West را به‌صورت رسمی معرفی کردند. سازنده و ناشر این اثر انحصاری، تریلری را از آن منتشر کرده‌اند و همچنین تاریخ انتشار دقیق آن را به اشتراک گذاشته‌اند.

در این بسته گسترش دهنده بازی Horizon Forbidden West که Burning Shores نام دارد، شخصیت اصلی «الوی» به یک لس آنجلس آخرالزمانی می‌رود تا پی یک «تهدید شیطانی» را بگیرد. افرادی که بازی اصلی را به پایان رسانده باشند، احتمالاً با همین توضیح مختصر متوجه تهدید مذکور می‌شوند. در تریلر رسمی این بسته الحاقی هم اول از همه خرابه‌های باقی‌مانده از نماد هالیوود به چشم می‌آید. گذشته از این، در انتها هم یک ماشین عظیم‌الجثه جدید را مشاهده می‌کنیم.

بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West

بسته الحاقی Burning Shores بازی هورایزن فوربیدن وست در 19 آوریل 2023 مصادف با 30 فروردین 1402 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. از بقیه اخبار مهم رویداد TGA 2022 باید به معرفی بازی جدید خالق بایوشاک و نسخه جدید Death Stranding اشاره کرد. همچنین تاریخ انتشار نسخه پی سی The Last of Us 1 مشخص شد و ضمن اعلام تاریخ انتشار Star Wars Jedi: Survivor تریلر تازه‌ای هم از آن منتشر شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*