بازی Judas

بازی جدید خالق Bioshock با یک تریلر دیدنی معرفی شد

بالاخره انتظارها به پایان رسید و در جریان رویداد The Game Awards 2022 از بازی Judas رونمایی شد؛ بازی جدید کن لوین، خالق سری محبوب بایوشاک.

سرانجام اولین بازی استودیو Ghost Story Game به رهبری کن لوین، در مراسم گیم اواردز 2022 معرفی شد. این بازی Judas نام دارد و همانند ساخته‌های پیشین خالق Bioshock، یک شوتر اول‌شخص داستان‌محور است که باز هم از ژانر محبوب کن لوین، یعنی Immersive sim (بازی‌هایی که به‌شدت روی انتخاب‌های بازیکن و عواقب آن تاکید دارند).

کن لوین به‌عنوان یکی از خلاق‌ترین و بزرگ‌ترین بازی‌سازهای صنعت ویدیوگیم، با خلق فرنچایز بایوشاک و کار بر روی بازی‌هایی مانند Thief و System Shock، به یکی از نام‌های معتبر این صنعت تبدیل شد و بسیاری از گیمرها و اهالی رسانه، در طول این سال‌ها منتظر بازی جدید کن لوین بودند. این اتفاق سرانجام رخ داد و آقای لوین و استودیو Ghost Story Games از بازی Judas با یک تریلر مهیج و جذاب رونمایی کردند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

بازی Judas یک شوتر اول‌شخص در ژانر Immersive sim است که تیم سازنده‌اش از آن به‌عنوان یک بازی تک‌نفره مبتنی بر روایت یاد می‌کند. تریلر کوتاه این بازی چیز زیادی را از کلیات داستانی آن فاش نمی‌کند، اما به‌خوبی نشان می‌دهد که کن لوین در بحث گیم‌پلی و حتی جلوه‌های بصری، به‌شدت به آثار قبلی خود وفادار است.

این بازی در مدت زمانی نامعلوم برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. طبق گفته‌های کن لوین، تا زمانی که به مرحله انتشار این بازی نزدیک نشده باشیم، نمی‌توانیم انتظار اطلاعات زیادی داشته باشیم و خودمان را برای تریلرهای طولانی از گیم‌پلی آماده کنیم؛ بنابراین فعلا باید در حسرت بازی جدید خالق بایوشاک باشیم تا آن روز موعود فرا رسد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*