Star Wars Jedi: Survivor

تاریخ انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor مشخص شد + تریلر گیم پلی

کمپانی EA و استودیو Respawn ضمن اعلام تاریخ رسمی انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor نخستین تریلر آن را هم در رویداد The Game Awards نمایش دادند.

پس از این که چندی پیش تاریخ انتشار نسخه بعدی از سری بازی‌های Star Wars Jedi در استیم لو رفت، استودیوی Respawn Entertainment و کمپانی EA تاریخ انتشار این بازی را روز 17 مارس 2023 (26 اسفند 1401) عنوان کردند. علاوه بر این، نخستین تریلر گیم پلی بازی نیز امروز در خلال رویداد The Game Awards 2023 منتشر شد و اطلاعات مهمی را در خصوص جزئیات آن در اختیارمان قرار داد.

تریلر بازی Star Wars Jedi: Survivor و اطلاعات تکمیلی

داستان بازی پنج سال پس از ماجراهای نسخه اول در جریان است و بار دیگر گیمرها را در نقش کل کستیس قرار می‌دهد که این بار با قدرت‌های بیشتر بازگشته است. تریلر بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده فرمایید:

در این نسخه، کل می‌تواند همزمان با آهسته کردن زمان، استورم تروپرها را به سمت خود کشیده و با استفاده از اسلحه آن‌ها به سمت سایرین شلیک کند. علاوه بر این مهارت‌های شمشیربازی او نیز در بازی Star Wars Jedi: Survivor بهبود چشمگیری خواهد داشت. به عنوان مثال او اکنون می‌تواند با لایت سیبر خود چندین تن از دشمنان را در یک نوبت به دو نیم تقسیم کند!

علاوه بر این، به نظر می‌رسد در این نسخه، کَل لایت سیبر کایلو رِن از فیلم The Force Awakens را هم تصاحب کرده است. در کنار این موارد، یک شخصیت جدید غیرقابل بازی هم در تریلر قابل مشاهده است و به کل و ربات وفادارش DB1 در مبارزات و ماجراجویی‌شان کمک می‌کند.

نسخه جدید استار وارز جدای برای ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 5 و پی سی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*