توییتر ایلان ماسک

ایلان ماسک ، فرش زیر پای خود را هم می‌فروشد!

طبق گزارشات منتشر شده، ایلان ماسک قصد دارد در تاریخ 17 ژانویه سال 2023، توییتر را از شر صدها لوازم اداری مازاد خلاص کند.

از یک صفحه نمایش دیجیتال گرفته تا مجسمه نماد توییتر، تمامی وسایل عجیب و غریب موجود در دفتر توییتر را می‌توانید از حراجی ایلان ماسک بخرید! تاریخ حراجی مصادف با ژانویه سال آینده است و افراد علاقه‌مند می‌توانند از فرصت استفاده کرده و لوازم اداری به‌حراج گذاشته شده را خریداری کنند.

حراجی ایلان ماسک، اقدام جنجالی دیگر از سمت او برای ایجاد تغییر در توییتر

پس از اتمام دعواهای حقوقی بر سر مالکیت توییتر، عاقبت ایلان ماسک شرکت توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد. درست پس از این اتفاق، وی دست به ایجاد تغییراتی اساسی در توییتر زد و داستان‌های جنجالی زیادی را برای این شرکت به ارمغان آورد که سبب شد دفتر مرکزی آن دستخوش تغییرات جدی شود.

اخراج مدیرعامل و مدیران ارشد توییتر، حذف برنامه ناهار رایگان شرکت و فشار به سمت فرهنگ کاری، بازسازی برخی از اتاق‌های دفتر مرکزی توییتر به اتاق خواب، افزودن قابلیت‌های جدید به توییتر، محدودیت دورکاری و اکنون حراجی ایلان ماسک از لوازم موجود در دفتر این شرکت، از جمله اقدامات جنجالی او محسوب می‌شوند.

حراجی ایلان ماسک

طرفداران توییتر با این موقعیت می‌توانند به‌زودی فرصتی برای داشتن یادگاری‌ها و لوازم دفتر شرکت رسانه‌های اجتماعی در سانفرانسیسکو را به دست آورند.

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت BidSpotter که فهرست اقلامی را که به‌حراج گذاشته می‌شوند اعلام کرده است، این رویداد در 17 ژانویه 2023، ساعت 7 صبح به وقت اقیانوس آرام آغاز شده و در 18 ژانویه ساعت 10 صبح پایان می‌یابد.

این حراج دقیقا در زمانی برگزار خواهد شد که ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، پس از خرید این رسانه اجتماعی تصمیم به کاهش هزینه‌های آن گرفت. ماسک همه چیز از جمله بودجه‌های زیرساختی، مزایای کارکنان، مانند وای‌فای در خانه و کمک هزینه سفر، و دستمزد تعطیلات برای پیمانکاران را کاهش داده است.

با این حال، نیک داو، نماینده اچ‌جی‌پی، در مصاحبه با فورچون گفت که این حراج به امور مالی شرکت مربوط نمی‌شود و هرکسی که اینگونه فکر می‌کند «احمق» است.

داو به فورچون گفت: «تاکنون 44 میلیارد دلار برای به‌دست آوردن مالکیت این رسانه خرج شده است. با فروش چند صندلی، میز و کامپیوتر، چه مقدار پول دست شرکت را خواهد گرفت؟» بنابراین، اگر کسی واقعاً فکر می‌کند که درآمد حاصل از فروش چند کامپیوتر و صندلی، هزینه‌های هنگفت توییتر را جبران می‌کند، قطعا در اشتباه است.

اقلامی که در حراجی ایلان ماسک به‌فروش خواهند رسید

اقلامی که به حراج گذاشته می‌شوند عبارت‌اند از تعداد زیادی لوازم برقی (همچون یخچال، فر، کامپیتر، صفحه نمایش‌های دیجیتال و توستر)، مجسمه‌های توییتر (مانند مجسمه 3 فوتی پرنده توییتر و علامت 6 فوتی «@») و صندلی‌های اداری گردان.

کمترین قیمت پیشنهاد شده اولیه برای این وسایل 25 دلار و بالاترین قیمت 50 دلار است. برخی اقلام منحصربه‌فرد نیز در این حراجی دیده می‌شوند که شامل دوچرخه‌هایی هستند که قابلیت ‌شارژ تلفن همراه شما را دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*