نمایشگاه تستا

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در نمایشگاه تستا حضور پیدا کرد

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول همزمان با هفته پژوهش با محوریت «شبکه‌های نوین مخابراتی» و «راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی» در نمایشگاه تستا حضور پیدا کرد.

از امروز شنبه 19 آذر 1401 هفته پژوهش و فناوری با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و ارج نهادن به مقام پژوهشگران کشور برگزار شد و همزمان با آن نیز نمایشگاه‌های «دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار»، «ایران ساخت» و «تقاضای ساخت و تولید ایرانی یا تستا» در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کردند.

حضور  همراه اول در نمایشگاه تستا

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نیز با لیست نیازمندی‌های فناورانه این اپراتور با محوریت «شبکه‌های نوین» و «راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی» در نمایشگاه نمایشگاه تستا که به همت دبیرخانه شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری (عتف) برگزار شده حضور پیدا کرده است. این مرکز که در سالن 7 نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور دارد از تاریخ 19 تا 22 آذرماه میزان پژوهشگران، صنعتگران و بازدیدکنندگان خواهد بود.

پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم و رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری عنوان کرد این دوره از نمایشگاه تستا با هدف استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع نیازهای پژوهش و فناوری قرار است به شکل بین‌المللی برگزار شود و در آن هیئت‌هایی از 5 کشور افغانستان، عراق، ازبکستان، ارمنستان و ونزوئلا نیز حضور پیدا خواهند تا نیازهای فناورانه خود را در حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها مطرح سازند.

هفته پژوهش و فناوری در سال 1401 با شعار «پژوهش، فناوری، پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» فعالیت خود را آغاز کرده و اسامی روزهای این هفته نیز از 19 تا 24 آذر ماه به ترتیب جهاد تبیین و دستاوردهای علمی و فناوری، مدرسه و آینده‌سازان خلاق، علوم انسانی و علوم پایه – ارکان اقتصاد دانش بنیان، دانشگاه مبدا تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، پژوهش و فناوری- بنیان مرجعیت و دیپلماسی علمی و همچنین دانشمندان و سرآمدان علمی- پیشران پژوهش و فناوری خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*