ارزهای دیجیتال

سرمایه‌گذاران به سرعت در حال خارج کردن ارزهای دیجیتال از صرافی ها هستند

آمارها نشان می‌دهند سرمایه‌گذاران به سرعت در حال خارج کردن ارزهای دیجیتال از صرافی‌ها هستند؛ اما چرا سرمایه‌گذاران رمزارزها را خارج می‌کنند؟

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که سرمایه‌گذاران با سرعت بیشتری به خارج کردن ارزهای دیجیتال خود از صرافی‌ها ادامه می‌دهند. در واقع فرایند بستن موقعیت‌های سرمایه‌گذاران در پلتفرم‌های معاملاتی به دلیل بحران اعتمادی ایجاد شده میان صرافی‌ها و کاربران آنها افزایش پیدا کرده و سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند در شرایط فعلی وجوه خود را به کیف پول‌های سرد و گرم خود انتقال دهند.

جزئیات خارج کردن ارزهای دیجیتال از صرافی ها

سقوط صرافی FTX باعث شده تا صرافی‌های ارزهای دیجیتال دچار یک بحران بی‌سابقه شوند. در همین راستا مالکان ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم به شکل بی‌سابقه‌ای در حال ترک پلتفرم‌های معاملاتی متمرکز هستند؛ چرا که قصد دارند از دارایی‌های خود محافظت کنند. طبق پیش‌بینی‌ها روند خارج کردن رمزارزها از صرافی‌ها تا پایان سال در بازار ادامه خواهد داشت.

ارزهای دیجیتال

آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد تاکنون سرمایه‌گذاران حدود 200 هزار بیت کوین به ارزش 3.4 میلیارد دلار و بیش از 1 میلیون اتریوم را از پلتفرم‌های مختلف معاملات رمزارزها متمرکز خارج کردند که این مقدار باعث شده تا شاهد بزرگ‌ترین انتقال وجوه از صرافی‌های متمرکز از سال 2021 باشیم.

گفتنی است کاهش میزان دارایی‌ها در صرافی‌ها معمولا با روند نزولی و فشار فروش کلی در بازار ارتباط مستقیم دارد. زمانی که معامله‌گران وجوه خود را از بازار آزاد دور نگه می‌دارند، نسبت به سرمایه‌گذارانی که وجوه خود را در کیف پول صرافی‌ها قرار می‌دهند، به نگهداری تمایل بیشتری داشته و به همین دلیل فروش نیز کاهش پیدا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*