گلکسی a54 سامسونگ

سامسونگ گلکسی A54 در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد

گوشی میان‌رده و مورد انتظار سامسونگ گلکسی A54 در بنچمارک گیک‌بنچ حضور یافت. Galaxy A54 به پردازنده جدید اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز می‌شود.

گوشی‌های میان‌رده گلکسی A سامسونگ از سری A52 گرفته تا نسل فعلی A53 5G، طی سال‌های اخیر همواره از پرفروش‌ترین‌های بازار موبایل بوده‌اند. با اینکه هنوز تا عرضه نسل آینده که گلکسی A54 نام دارد، زمان باقی است، اما برخی از مشخصات این دستگاه مورد انتظار در بنچمارک گیک‌بنچ لو رفت.

این دستگاه با شماره مدل SM-A546B در گیک‌بنچ ظاهر شده که از وجود یک پردازنده هشت هسته‌ای با پیکربندی 4+4 و کد رمز s5e8835 در فهرست بنچمارک حکایت دارد. چهار هسته عملکردی این تراشه سرعتی معادل 2.4 گیگاهرتز خواهند داشت. هم‌چنین به‌نظر می‌رسد چهار هسته راندمانی دیگر از فرکانس 2 گیگاهرتزی برخوردار خواهند بود.

گلکسی a54 سامسونگ

هم‌چنین براساس اطلاعات منتشر شده، وجود پردازنده گرافیکی از سری Mali G86 نیز تایید شده است. بر این اساس، به‌نظر می‌رسد که باید پردازنده اگزینوس 1380 را قلب تپنده گلکسی A54 سامسونگ بدانیم. فهرست گیک‌بنچ هم‌چنین حاکی از یک نوع حافظه رم 6 گیگابایتی است. با این حال، Galaxy A54 در یک نسخه 8 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد.

این گوشی هوشمند در آزمون بنچمارک گیک‌بنچ، توانست در تست تک‌هسته‌ای 776 امتیاز و در تست چندهسته‌ای نیز 2599 امتیاز را به‌دست آورد. گفتنی است که به‌ غیر از اطلاعات فوق، جزئیات دیگری از این سری فاش نشده است. با این وجود، به‌نقل از شایعات، این دستگاه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به‌همراه باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*