مدیر عامل بلک بری دومین گوشی اندرویدی این شرکت را تایید کرد؛ Vienna در راه است

همانظور که دیروز در خبرها داشتیم ، کمپانی بلک بری سرانجام پس از سالها مشکلات مالی و نتیج بسیار ضعیف ، سرانجام به سوددهی بازگشت.بدون شک عامل اصلی خروج بلک بری از بحران ، روی آوردن به سیستم عامل اندروید و عرضه گوشی بلک بری پریو بوده است.به همین جهت مدیر عامل این کمپانی تایید کرده که دومین گوشی اندرویدی این کمپانی در راه است.برخی منابع گزارش کرده اند که این گوشی احتمالا همان بلک بری وین ( Vienna ) است که پیش از این خبرهایی از آن منتشر شده بود.

مدیر عامل کمپانی بلک بری ، به تازگی در مصاحبه ای با خبرگزاری بلومبرگ احتمال ساخت دومین گوشی اندرویدی بلک‌بری را تایید کرده و اعلام نموده است که اگر اوضاع بر وفق مراد باشد ، دومین گوشی اندرویدی این کمپانی در سال ۲۰۱۶ روانه بازار خواهد شد.وی همچنین اضافه کرده است که بیشتر تمرکز بلک بری بر روی تولید محصولی بسیار قدرتمند با برچسب میان‌رده است.

جان چن در مصاحبه با بلومبرگ گفت:

همه چیز به پریو بستگی دارد. اگر استقبال خوبی از آن شود، شانس بسیار بزرگ و خوبی داریم. ما همچنان روی محصولی تمرکز می‌کنیم که قدرت بسیاری دارد و نزدیک به دسته میان‌رده‌ است.

همانطور که از سخنان مدیر عامل بلک بری پیداست ، وی زمان مشخصی را برای معرفی و عرضه اسمارت فون اندرویدی بعدی ااین شرکت اعلام نکرده و مشخص است که به شدت منتظر نتایج فروش پریو و استقبال از آن می باشد.بلک بری Priv هم اکنون در ۴ کشور روانه بازار شده و طی ۳ ماه آینده در ۳۱ کشور دیگر عرضه خواهد شد.با این حساب نمی توان زمانی زود تر از ۳ ماه آینده را برای معرفی دومین گوشی اندرویدی بلک بری متصور شد.

بر اساس تصویر ( عکس زیر ) و اطلاعاتی که قبلا از گوشی بلک بری وین منتشر شده بود ، این گوشی با مشخصه های فنی و البته قیمت نسبتاً پایین عرضه می شود. همچنین حاشیه های نمایشگر این گوشی به طور محسوسی به چشم خواهد آمد و حداقل سه دکمه فیزیکی در قسمت پایینی صفحه نمایش وجود خواهد داشت.البته اینها تنها شایعات بوده و اگر هم صحت داشته باشد ، به نمونه اولیه این گوشی مربوط می شود.

blackberry-vienna-1

منبع: GSM Arena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این جان چن مثه مشتریای ماست، سفارش نداده تخفیف می خواد بعد قول میده کلی سفارش میاره.
    اول پریو بخرین تا وین رو بدیم بیرون. حاجی گوشی زدی سه میلیون از اپل گرونتر بعد انتظار داری ازش چقدر استقبال بشه. یکم دیگه سامسونگ و الجی مدلای جدیدشون رو بزن بیرون کی دیگه پریو می خره.