ویدئویی از نمونه ی اولیه آیفون ٧ فاش شد

به تازگی ویدئوی منتشر شده است که ظاهرا نمونه ی اولیه آیفون ۷ را نمایش می دهد. البته این ویدئو چندان طبیعی به نظر نمی‌رسد، چرا که سازنده ی این کلیپ، در تلاشش برای واقعی ساختن آن زیاده روی کرده است. این ویدئو در شرکت فاکسکان ( توجه داشته باشید، فردی که گوشی را در دست دارد، به نظر می‌رسد محافظ و دستکش کارگران خط مونتاژ به تن دارد ) فیلم برداری شده است. طی این ویدئو، صدای کسی را می‌شونیم  ( شاید یک محافظ امنیتی ) که با فریاد ” هی!” در ویدئو حضور پیدا می‌کند. به نظر می‌رسد که فیلم برداری مجاز نبوده و نگهبان متوجه این موضوع شده است.

اگر دقیق تر به ویدئو نگاه کنید، میتوانید بخشی از آرم شرکت Foxconn را همزمان با فریاد نگهبان مشاهده کنید. همانطور که اشاره داشتیم، کسی که کلیپ را ساخته است، در طبیعی ساختن این ویدئو زیاده روی کرده . همچنین در رابطه با خود گوشی، در این نمونه ادعا شده است که هیچ دکمه ی هومی وجود ندارد، گودی طرای کمتر شده و یک دوربین در وسط قاب پشتی دستگاه قرار گرفته است. دوربین جلو نیز در وسط قرار گرفته است. حتی اگر آیفون ۷ یک طراحی اسپورت کاملا جدید داشته باشد، این ویدئو به نظر جعلی می‌رسد.

با این حال، در ماه مارس ۲۰۱۴، بیشتر از پنج ماه قبل از معرفی آیفون ۶، این گوشی لو رفته بود. ما تصور نمی‌کنیم که این ویدئو حقیقی باشد ،در هر صورت، می‌توانید این کلیپ را در ادامه ی مطلب مشاهده کنید.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*