نخستین تصویر فیلم جوکر ۲

نخستین تصویر فیلم جوکر 2 وضعیت تراژیک ابرشرور گاتهام را نشان می‌دهد

جوکر: دیوانگی مشترک، دنباله مورد انتظار فیلم Joker 2019 در راه است. حالا نخستین تصویر از فیلم جوکر 2 با حضور واکین فینیکس هم منتشر شده است.

فیلم جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس در سال 2019 اکران شد و داستان آرتور فلک را روایت کرد که از دلقکی سرخورده به ابرشرور گاتهام تبدیل می‌شود. این فیلم به استقبال مخاطبان، 2 جایزه اسکار، 1 شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز و باکس آفیس 1 میلیارد دلاری دست پیدا کرد. حالا شرکت برادران وارنر مشغول ساخت دنباله آن با نام «جوکر: دیوانگی مشترک» (Joker: Folie à Deux) است. اخیراً هم تاد فیلیپس در صفحه اینستاگرام خود نخستین تصویر از فیلم جوکر 2 را به اشتراک گذاشته است.

نخستین تصویر فیلم جوکر ۲ با حضور واکین فینیکس

اولین تصویر از فیلم جدید Joker، این ابرشرور محبوب با بازی واکین فینیکس را در تیمارستان آرکهام، مقصد تبهکاران شهر گاتهام نشان می‌دهد. تاد فیلیپس همچنین رسماً از آغاز تصویربرداری اصلی این فیلم خبر داده است. تولید فیلم جوکر 2 عمدتاً در لس آنجلس صورت می‌گیرد و احتمالاً تا اوایل سال 2023 ادامه پیدا خواهد کرد.

اطلاعات زیادی درباره داستان فیلم جوکر: دیوانگی مشترک در دسترس نیست، اما می‌دانیم که این اثر جدید DC مسیری بی‌سابقه بین فیلم‌های آن را در پیش می‌گیرد. گفته می‌شود که در فیلم جوکر 2 موسیقی نقش پررنگی خواهد داشت یا به عبارتی دیگر، با فیلمی «موزیکال» مواجه خواهیم بود. در همین راستا خواننده پاپ سرشناس لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین در این فیلم حضور پیدا می‌کند. پس از نمایش واکین فینیکس در نخستین تصویر فیلم جوکر 2 باید منتظر انتشار اولین تصویر از لیدی گاگا در این ساخته برادران وارنر باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*