حافظه SSD شیائومی

حافظه SSD شیائومی با ظرفیت 1 ترابایت و پورت USB-C معرفی شد

حافظه اس اس دی پرتابل شیائومی با نام کامل Xiaomi Mobile SSD 1TB معرفی شد. این SSD که با یک پورت USB-C به گوشی هم وصل می‌شود.

شیائومی برندی شناخته شده در بازار گوشی های هوشمند است؛ اما این کمپانی، لوازم جانبی و گجت‌های دیگری هم تولید می‌کند. تازه‌ترین آن‌‎ها، حافظه SSD شیائومی است.

این اس اس دی پرتابل 1 ترابایتی، پوسته‌ای خوش‌طرح و آلومینیومی دارد که حس خوشایندی هنگام لمس کردن به کاربر می‌دهد. همچنین با وزن 60 گرم و ابعاد 77.8 در 46.5 در 7.5 میلی‌متری، دارای دو کابل است که شامل یک USB-C به USB-C و یک USB-C به USB-A می‌شود.

اس اس دی شیائومی

به ادعای کمپانی سازنده، سرعت خواندن و نوشتن آن به 2000 مگابایت بر ثانیه می‌رسد؛ این یعنی یک فیلم 4K را می‌توانید در کسری از دقیقه، منتقل کنید.

از لحاظ سازگاری هم طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها را پوشش می‌دهد؛ از جمله دستگاه‌های دارای سیستم عامل ویندوز 7 یا جدیدتر، مک او اس 10.6 یا جدیدتر، اندروید 9 یا جدیدتر و لینوکس!

قیمت حافظه SSD یک ترابایتی شیائومی

فروش این گجت از روز چهاردهم دسامبر (23 آذر) آغاز می‌شود. افراد شرکت کننده در کمپین سرمایه‌گذاری جمعی، می‌توانند آن را با مبلغی معادل 93 دلار خریداری کنند؛ ولی قیمت خرده‌فروشی آن، حدود 114 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*