روابط عمومی دیجیتال

ایرانسل نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال را از آن خود کرد

اپراتور ایرانسل با کسب امتیازهای لازم موفق شد نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال و جایزه ملی روابط عمومی برتر را از آن خود کند.

روز سه شنبه 22 آذر 1401 هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و نوزدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران با حمایت انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم که فعالان ارتباطات و روابط عمومی ایرانی و بین‌المللی حضور داشتند، پیام ویدیویی خانم تسوکو سوقی هارا، رئیس و آقای فیلیپ شفرد، دبیرکل انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) به نمایش درآمد و همچنین در آن دکتر علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و دکتر مریم جلالی، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز به سخنرانی پرداختند.

در این سمپوزیوم، متخصصان رشته ارتباطات و روابط عمومی نیز با سخنرانی‌ها و اجرای کارگاه‌های تخصصی جدیدترین دستاوردها و دیدگاه‌های خود در مورد روابط عمومی در جهان شبکه‌ای را شرح دادند.

نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال به ایرانسل رسید

روابط عمومی ایرانسل در این مراسم طبق رای هیئت داوران و به دلیل کاربرد سیستم‌ها و رسانه‌های دیجیتال در ارتباط با جامعه، توجه به روابط عمومی آنلاین و استفاده از شبکه‌های اجتماعی در امور ارتباطی موفق شد لوح تندیس نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال را دریافت کند.

همچنین اپراتور ایرانسل در نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران به رعایت استانداردهای حرفه‌ای (علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها در موضوع ارتباطات الکترونیکی و مجازی موفق به دریافت تندیس و لوح جایزه ملی روابط عمومی برتر شد.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست نیز از برگزاری چنین رویدادهایی استقبال کرد و گفت باید سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی بیش از پیش به نقش روابط عمومی در حوزه ارتباط با افکار عمومی توجه کنند.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این مراسم عنوان کرد نقش روابط عمومی‌ها در توسعه و صنعت گردشگری بسیار حائز اهمیت است. وی در ادامه از وضعیت اقدامات این وزارتخانه در حوزه روابط عمومی، گزارشی را منتشر کرد و گفت باید به دستاوردهای نشست‌های علمی این حوزه برای تقویت نقش‌آفرینی روابط عمومی در سازمان‌ها توجه شود.

رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) طی یک پیام ویدیویی عنوان کرد سند نهایی این رویداد که خطوط اصلی در شکل‌دهی و توسعه روابط عمومی شبکه‌ای را شامل می‌شود باید به دست‌اندرکاران روابط عمومی جهان ارائه شود. دبیرکل این انجمن نیز در پیام ویدیویی خود از برگزیدگان این رویداد تقدیر کرد و گفت از دستاوردهای علمی این سمپوزیوم باید در حوزه اجرایی استفاده شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*