راهکارهای سامسونگ

این ابزارها و راهکارهای سامسونگ باعث تغییر آسان سبک زندگی کاربران می‌شوند

ابزارها و راهکارهای سامسونگ با قابلیت‌های کاربردی خود باعث خواهند شد تا کاربران بتوانند هوشمندانه‌تر خود را با تغییرات جدید زندگی سازگار کنند. در ادامه با این ابزارها آشنا خواهیم شد.

ابزارهای کمکی و پیشرفته از به‌هم‌ریختگی ذهنی افراد جلوگیری کرده و باعث می‌شوند تا افراد برای هر تغییری ایمن باشند. ابزارهای جدید برای کاربران راهکارهای متنوعی را در شرایط مختلف به‌همراه دارند که باعث می‌شوند کاربران سریع‌تر با تغییرات جدید سازگار شوند. در همین راستا قصد داریم شما را با برخی از ابزارها و راهکارهای سامسونگ که باعث آسان‌تر شدن سازگاری با تغییرات خواهند شد، آشنا کنیم.

ابزارها و راهکارهای سامسونگ برای سازگاری با تغییرات

ابزاری برای مرتب نگه داشتن برنامه روزانه

افرادی که در کلاس‌ها و جلسه‌های متعددی شرکت می‌کنند برای دسترسی آسان به محتواها باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند. در همین راستا گوشی های موبایل و تبلت‌ها بسیار کارآمد خواهند بود. گلگسی تب اس 8 سامسونگ نیز با پشتیبانی از قلم اس برای این کار گزینه مناسبی محسوب می‌شود. قلم اس این تبلت همانند یک خودکار واقعی عمل کرده و کاربران با استفاده از آن قادرند به سرعت کارها و یادداشت‌های خود را روی تبلت بنویسند.

راهکارهای سامسونگ

در واقع تبلت گلکسی اس 8 سامسونگ با قلم اس خود برای حضور در جلسه‌های آموزشی آنلاین و وبینارها گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. این دستگاه از وزن کم و باتری با عمر طولانی بهره می‌برد و به همین دلیل به‌راحتی می‌توان از آن در محیط دانشگاه یا کار استفاده کرد. ضمن این که امکان اتصال تبلت به دستگاه‌های دیگر نظیر لپ تاپ گلکسی بوک 2 پرو نیز وجود دارد که می‌توان با این کار فضای کاری را گسترش داد.

با مولتی‌تسکینگ، کارها را به‌شکل همزمان انجام دهید

در شرایطی که سبک کاری بسیاری از افراد در سراسر جهان تغییر پیدا کرده و حجم کارها نیز افزایش یافته است، انجام دادن کارها به‌شکل هوشمندانه بسیار حائز اهمیت است. انجام دادن کارها به‌شکل همزمان با استفاده از قابلیت‌های مولتی‌تسکینگ یکی از این راهکارهای هوشمندانه محسوب می‌شود که باعث صرفه‌جویی و جلوگیری از اتلاف انرژی خواهد شد.

در واقع با قابلیت Link to Windows در گوشی‌های گلکسی سامسونگ می‌توان صفحه نمایش تلفن را به لپ تاپ و کامپیوتر انتقال داده و به‌فضای کاری گسترده‌تری دسترسی پیدا کرد. این قابلیت برای انتقال فایل‌ها، همگام‌سازی تقویم یا پاسخ دادن به پیام‌ها و تماس‌ها نیز کاربرد دارد؛ برای مثال هنگام برگزاری یک جلسه گروهی با سایر همکاران می‌توان در گوشی موبایل و در یک پنجره کامپیوتر با آنها به‌شکل ویدیویی گفتگو کرد و به‌شکل همزمان نیز به فعالیت خود روی پروژه دیگری ادامه داد.

یک زمان ویژه را برای استراحت در نظر بگیرید

راهکارهای سامسونگ

هنگامی که کارها باید با سرعت زیادی در زمان محدودی به انجام برسند، زمان استراحت نیز فراموش می‌شود و همین موضوع بازدهی کار را کاهش خواهد داد. از این رو بهتر است زمان ویژه‌ای را برای استراحت کردن اختصاص دهیم تا هم از تنش‌های مرتبط با کار دور شویم و هم مجدد با آرامش به محیط کار برگردیم.

گلکسی بادز 2

در همین راستا کاربران با اتصال گوشی گلکسی خود به هدفون گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ می‌توانند با استفاده از قابلیت حذف نویز فعال آن صداهای محیط را حذف کرده و از حواس‌پرتی خود نیز جلوگیری کنند. قابلیت حذف نویز فعال علاوه بر این که باعث افزایش تمرکز کاربران خواهد شد، حالت صدای محیط (ambient mode) را نیز به‌همراه دارد که با فعال کردن آن بدون قطع کردن این قابلیت می‌توان در هر حالتی صدای اطراف را به خوبی شنید.

سلامتی و مراقبت کردن از خود را در اولویت قرار دهید

افراد هنگام تغییرات مهم در زندگی باید سلامتی خود را نیز در اولویت قرار دهند. خواب کافی و انجام فعالیت بدنی روزانه باعث حفظ سلامتی خواهند شد. از این رو یک ساعت هوشمند مطمئن نظیر گلکسی واچ 5 سامسونگ می‌تواند برای این کار ابزار مفیدی باشد. کاربران می‌توانند با این ساعت تمرینات فیزیکی و داده‌های سلامتی خود را ردیابی کرده و در هر لحظه از این که خواب و استراحت باکیفیتی دارند، اطمینان حاصل کنند.

راهکارهای سامسونگ

در زندگی بسیاری از تغییرات خارج از کنترل ما رخ می‌دهند و به‌همین دلیل فقط با آگاهی لازم می‌توان با آنها مواجه شد. از این رو افراد باید با توجه به خصوصیات خود این نکات را اولویت‌بندی کرده و بخش زیادی از انرژی خود را برای کارهای دارای اولویت صرف کنند. در همین راستا دستگاه‌ها و ابزارهای سری گلکسی سامسونگ نظیر موبایل، تبلت، ساعت هوشمند و هدفون‌های بادز می‌توانند فرایند سازگار شدن با این تغییرات را آسان‌تر کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*