آیفون 15

رندرهای منتسب به آیفون 15 اولترا با طراحی شبیه به شیائومی 13، منتشر شد

رندرهای منتسب به آیفون 15 اولترا – iPhone 15 Ultra حاکی از شباهت‌های آن به شیائومی 13 و وجود یک لنز پریسکوپ در قاب پشتی است.

سری شیائومی 13 سرانجام هفته گذشته به‌طور رسمی معرفی شد و بیش از هر چیزی، طراحی چشم‌نواز آن جلب‌ توجه کرد. در واقع این نوع طراحی زاویه‌راست با سری آیفون 12 آغاز شد و پس از آن، تقریبا تمام سازندگان اندرویدی به این سبک ظاهری روی آوردند. حتی سامسونگ نیز مدل‌هایی را با چنین زبان طراحی وارد بازار کرد. بنابراین منطقی است که طراحان iPhone 15 Ultra نیز از طراحی مشابهی در پرچم‌دار آینده اپل استفاده کنند.

آیفون 15

شباهت‌ زیاد رندرهای آیفون 15 اولترا با شیائومی 13

شیائومی در طراحی نسخه 13، از پوششی شیشه‌ای در بخش جزیره دوربین استفاده کرده است. علاوه بر آن، لبه این گوشی نیز دارای انحنای 2.5 بعدی است که چسبندگی بهتری را در مقایسه با آیفون به‌دست منتقل می‌کند.

رندر آیفون 15 اولترا

اکنون رندرهای منتسب به آیفون 15 اولترا، حاکی از شباهت‌های زیادی با نسل گذشته خود است و البته جلوه‌ شیشه‌ای 2.5 بعدی مانند شیائومی 13 نیز در این تصاویر دیده می‌شوند. هم‌چنین در زیر لنز سمت چپ نیز یک دهانه نواری وجود دارد که احتمالا لنز پریسکوپی است که توسط برخی منابع به اضافه شدن آن در سری جدید آیفون اشاره شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*