محصولات جدید اوپو در رویداد سالانه Inno Day 2022

سورپرایزهای جذاب اوپو معرفی شدند؛ از چی ماری سیلیکون Y تا عینک ایر گلس 2

برند چینی اوپو در رویداد Inno Day 2022 یک دستگاه پایش سلامت، چیپ بلوتوث و عینک هوشمند را به‌نمایش گذاشت. در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

اوپو که مدتی قبل از گوشی‌های سری رینو 9 رونمایی کرد، طی رویداد سالانه خود با نام Inno Day سه محصول خاص جدید را به طرفداران معرفی کرده است. دستگاه پایش سلامت OHealth H1، چیپ MariSilicon Y و عینک Air Glass 2 هر کدام بخش مشخصی از بازار را پوشش می‌دهند.

سورپرایزهای اوپو؛ دستگاه پایش سلامت، چیپ بلوتوث و عینک هوشمند

اول از همه، دستگاه رصد سلامت او هلث اچ 1 اولین محصول برند OHealth به‌حساب می‌آید که اوپو در این رویداد آن را معرفی کرده است. این محصول جدید قابلیت اندازه‌گیری اکسیژن خون، ضربان قلب و دمای بدن، انجام نوار قلب یا ECG، شنود قلب و ریه و ردیابی خواب افراد را دارد. وزن آن فقط 95 گرم است و با طراحی به‌شکل بیضی با لبه‌های گرد، به‌راحتی در دست قرار می‌گیرد. این دستگاه داده‌های به‌دست‌آمده را با الگوریتم‌های مشخصی در راستای نمایش یک نمای کلی از سلامت کاربر ترکیب می‌کند. حتی امکان به‌اشتراک‌گذاری داده‌ها با دکتر، بیمارستان و کلینیک وجود دارد.

چیپ بلوتوث Oppo MariSilicon Y

ماری سیلیکون Y دومین چیپ سفارشی ساخته اوپو پس از ماری سیلیکون X است که در واقع یک سیستم روی تراشه (SoC) صوتی بلوتوث به‌شمار می‌رود. این محصول یکی از اولین چیپ‌های بر پایه فرآیند پیشرفته N6RF است که به‌لطف آن، پهنای باند بلوتوث نسبت به چیپ‌های بلوتوث کنونی افزایشی 50 درصدی پیدا می‌کند. به ادعای اوپو، این چیپ برای اولین بار در صنعت قادر به انتقال صوت بی‌اتلاف 24 بیتی/191 کیلوهرتزی به‌وسیله بلوتوث است.

عینک هوشمند اوپو ایر گلس 2

دست آخر اپو ایر گلس 2 را به عنوان جدیدترین محصول «واقعیت کمکی» (Assisted Reality) خود به‌نمایش گذاشته است. این عینک هوشمند وزن 38 گرمی و طراحی نسبتاً درشتی دارد. نکته مهم دیگر ایر گلس 2 این است که از اولین لنز موج‌بر منکسرکننده SRG رزین ساخته خود اوپو بهره می‌برد. این لنزها از قابلیت تصحیح بینایی برخوردارند و امکان تغییر گسترده‌تر فریم‌ها فراهم خواهد بود. عینک Air Glass 2 همچنین توانایی برقراری تماس، انجام ترجمه همزمان، مسیریابی مبتنی بر موقعیت مکانی، تبدیل صوت به متن برای افراد دارای نقص شنوایی و… را دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*