طرح فروش جدید سایپا شاهین

طرح فروش جدید سایپا شاهین در بورس کالا – آذر 1401

طرح فروش جدید سایپا شاهین در بورس کالا ویژه آذر 1401 اعلام شد. شرکت سایپا، سدان شاهین جی را از 27 آذرماه در بورس کالای ایران عرضه خواهد کرد.

گروه خودروسازی سایپا در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد از صبح روز یکشنبه 27 آذر 1401 خودرو شاهین را به بورس کالای ایران عرضه کند. در ادامه جزئیات طرح فروش جدید سایپا شاهین در بورس کالا ویژه آذر 1401 را مشاهده می‌کنید:

طرح فروش جدید سایپا شاهین در بورس کالا در 27 آذرماه

شرکت سایپا در این طرح، شاهین دنده ای تیپ جی را با قیمت پایه 304 میلیون تومان در بازار بورس عرضه خواهد کرد. مشتریان علاوه بر قیمت پایه باید هزینه‌های دیگری چون بیمه، شماره‌گذاری، مالیات و همچنین مالیات بر ارزش افزوده را نیز پرداخت کنند.

گفتنی است سایپا شاهین تیپ جی دنده ای از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر 8 سوپاپ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 110 اسب بخار و گشتاور 178 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

از امکانات این خودرو نیز می‌توان به رینگ آلومینیومی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، سامانه GSI، تهویه اتوماتیک، آینه‌های تاشو برقی، استارت دکمه‌ای، سنسور باد و دمای تایرها، نمایشگر لمسی، تریم داخلی چرم مصنوعی، فرمان کمکی برقی، سانروف برقی و 2 ایربگ اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه