باشگاه پرسپولیس

ایرانسل برای دومین سال متوالی از باشگاه پرسپولیس حمایت می‌کند

اپراتور ایرانسل با امضای قراردادی به شکل رسمی برای دومین سال متوالی از باشگاه پرسپولیس حمایت می‌کند.

در شرایطی که به هفته دوازدهم لیگ برتر 1402-1401 فوتبال ایران و بازی حساس شهرآورد نزدیک می‌شویم، دکتر بیژن عباسی‌آرند (مدیرعامل ایرانسل) و رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) طی مراسمی قراردادی را امضا کردند که طبق آن ایرانسل برای دومین سال متوالی حامی باشگاه پرسپولیس شد.

حمایت ایرانسل از باشگاه پرسپولیس 

اپراتور ایرانسل طبق این قرارداد در راستای اقدامات خود در حوزه مسئولیت و سرمایه‌گذاری اجتماعی با هدف ایجاد شور و نشاط در جوانان، کمک به توسعه پایدار و ارتقای جایگاه اقتصادی و فرهنگی باشگاه پرسپولیس و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه موجود برای ارائه خدمات بیشتر به هواداران باشگاه پرسپولیس از این باشگاه حمایت خواهد کرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به عنوان یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ورزشی ایران محسوب می‌شود که تیم فوتبال این باشگاه نیز به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیایی توانسته طی 5 فصل لیگ برتر به شکل متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

اپراتور ایرانسل قبل از این نیز در سال 86-87، سال 1396 به مدت سه سال و از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر 1401-1400 از باشگاه پرسپولیس حمایت کرده بود. این باشگاه طی این مدت توانست افتخارات مختلفی چون قهرمانی در لیگ برتر، سوپرجام و حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با کسب عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

اپراتور ایرانسل در تاریخ 14 دی 1400 نیز قراردادی را با فدراسیون هندبال امضا کرد و به حامی رسمی ورزش هندبال کشور تبدیل شد. حمایت ایرانسل از ورزش هندبال باعث شد تا یک دوره درخشش در رده‌های مختلف این رشته ورزشی آغاز شود.

اپراتور ایرانسل در گذشته نیز از تیم‌ها و رقابت‌های ورزشی مختلفی چون اولین مسابقات موتور ریس ایران، تیم ستارگان ساری در لیگ برتر کشتی آزاد، رقابت‌های جهانی «کونگ‌فو توآ» شیراز، مسابقات بین‌المللی رالی خاورمیانه در شیراز، تیم‌های فوتبال پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتور، لیگ برتر فوتبال ایران، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و کاروان اعزامی ایران به المپیک حمایت کرده بود.

علاوه بر این، این اپراتور با هدف دسترسی مشترکان خود به محتوای ویدیویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و همچنین ارتقای کیفیت فوتبال در ایران به‌ویژه در بین نوجوانان، تفاهم‌نامه‌ای را با سازمان لیگ برتر فوتبال اسپانیا لالیگا به امضا رساند که نتیجه آن برگزاری کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا طی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ با حضور مربیان برتر لالیگا و چهره‌های برتر فوتبال کشور بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*