گوشی دوجی S99

گوشی دوجی S99 با دوربین دید در شب 64 مگاپیکسلی و قیمت فوق العاده پایین معرفی شد

گوشی Doogee S99 – دوجی S99 علاوه بر دوربین فوق‌العاده و طراحی جذاب، قیمت بسیار اغواکننده‌ای هم دارد. مشخصات این گوشی مقاوم و جان‌سخت را در ادامه این متن مطالعه فرمایید.

کمپانی دوجی که در حوزه تولید گوشی های مقاوم فعالیت دارد، به‌تازگی از محصول جدید و جذابی رونمایی کرده است. در شرایطی که مدت زیادی از رونمایی گوشی دوجی V30 با درگاه مجازی سیم کارت نمی‌گذرد، این کمپانی اکنون گوشی مورد انتظار دوجی S99 را در نوبت عرضه دارد.

در ادامه با هم به بررسی مشخصات فنی این گوشی جان‌سخت و مقاوم خواهیم پرداخت.

گوشی دوجی S99؛ یک محصول جان‌سخت با دوربین قدرتمند

بر خلاف بسیاری گوشی‌های مقاوم که دوربین‌های ضعیفی دارند، Doogee S99 به یک ماژول دوربین قدرتمند و باکیفیت مجهز شده که قادر است با برترین پرچمداران بازار رقابت کند.

گوشی Doogee S99

ماژول دوربین اصلی این گوشی سه‌گانه بوده و از یک حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو تشکیل شده است. در کنار این حسگرها، گوشی دوجی S99 همچنین از یک دوربین 64 مگاپیکسلی دید در شب مجهز به سیستم نوری مادون قرمز قدرتمند نیز بهره می‌برد که نمونه آن تا کنون در هیچ گوشی‌ای دیده نشده است.

بنابراین محصول جدید دوجی به جای استفاده از مد شب برای تصویربرداری، از حسگر 64 مگاپیکسلی دید در شب خود استفاده می‌کند. این حسگر فوق‌العاده باعث می‌شود که تصاویر در شب بسیار واضح و شفاف باشند و تصویر سوژه‌های در فاصله 10 تا 20 متری با دقت فراوانی به ثبت برسد.

دوجی در محصول جدیدش علاوه بر تمرکز بر روی ماژول دوربین، طراحی بصری دستگاه را نیز فراموش نکرده و در اطراف دوربین اصلی از یک حلقه براق و خوش‌رنگ استفاده کرده که دو فلاش ال ای دی و نورهای مادون قرمز را احاطه کرده‌اند. ترکیب این حلقه گرد با حاشیه‌های تیز ماژول دوربین، ظاهری جذاب به بخش پشتی این گوشی بخشیده است.

گوشی دوجی S99 از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی ال سی دی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد که یک حفره قطره‌ای شکل در بالای آن قابل مشاهده است. این دستگاه همچنین به تراشه هلیو G96 مدیاتک مجهز بوده و از 15 گیگ رم (8 گیگ + 7 گیگ اضافی) در کنار 128 گیگ حافظه داخلی بهره می‌برد. حافظه داخلی این گوشی همچنین از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی تا یک ترابایت قابل ارتقا است.

گوشی دوجی S99

Doogee S99 همچنین از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره برده و از سیستم شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، شارژ بی سیم دستگاه نیز با توان 15 وات انجام می‌پذیرد.

گوشی مقاوم دوجی استانداردهای IP68 و IP69K را کسب کرده و در برابر نفوذ گرد و خاک و رطوبت مقاوم است. علاوه بر این، سقوط دستگاه از ارتفاع 1.8 متری نیز آسیبی به آن نخواهد زد!

از دیگر ویژگی‌های گوشی دوجی S99 می‌توان به ان اف سی، سیستم مکان‌یابی و مسیریابی پیشرفته مبتنی بر GPS، Glonass، Galileo و Beidu به همراه حسگر اثر انگشت که بر روی قاب کناری دستگاه قرار دارد، اشاره کرد.

قیمت Doogee S99؛ فقط 179 دلار، اما برای مدت کوتاه

گوشی دوجی S99

فروش گوشی جدید دوجی هفته آینده به طور رسمی آغاز خواهد شد. قیمت این گوشی 329 دلار خواهد بود. با این حال کسانی که ظرف دو روز اول عرضه این محصول به بازار اقدام به خرید کنند، می‌توانند به جای 329 دلار با پرداخت تنها 179 دلار این محصول را از آن خود کنند!