سریال ونزدی

آیا سریال Wednesday تیم برتون ارزش تماشا دارد؟

سریال ونزدی (Wednesday)، جدیدترین اثر تیم برتون توانسته در مدتی کوتاه به یکی از اسرارآمیزترین سریال‌های جهان تبدیل شود و تصویری بدون سانسور از دنیای عجیب تیم برتون به ما بدهد. با معرفی سریال ونزدی همراه ما باشید.

تیم برتون سال‌هاست با خلق جهان‌هایی اغراق شده اما جذاب که پر از کاراکترهایی عجیب هستند، توجه میلیون‌ها نفر را به آثارش جلب کند و به یکی از تاثیرگذارترین کارگردانان حال حاضر هالیوود تبدیل شود. هر چند این طور به نظر می‌رسید که دوران اوج تیم برتون به پایان رسیده و او دیگر نمی‌تواند اثری با میزان مخاطبان بیشمار بسازد، برتون با ورودی طوفانی به دنیای سریال‌ها و ساخت سریال ونزدی، نشان داد همچنان یکی از قدرتمندترین کارگردانان هالیوود است.

داستان سریال ونزدی تیم برتون چیست؟

سریال Wednesday محصول جدید شبکه نتفلیکس است که خالق آن تیم برتون است. در این سریال ونزدی آدامز با بازی جنا اورتگا نقش یک دختر نوجوان یاغی را بازی می‌کند. ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم داستان سریال Wednesday را برای شما افشا کنیم اما بهتر است بدانید این سریال، یک اسپین آف از دنیای خانواده آدامز است.

سریال ونزدی

در جریان داستان سریال ونزدی، شما با شخصیت Wednesday Adams، دختر نوجوان سرکشی که بارها از مدرسه اخراج شده و حالا باید دوران تحصیلش را در آکادمی نورمور -که محلی برای نوجوانان ترد شده است- ادامه دهد آشنا می‌شویم.

با دانلود سریال ونزدی،‌ به سرعت حس و حال همیشگی جهان‌های تیم برتون را حس خواهید کرد. شخصیت‌هایی که قدرت‌هایی فوق‌العاده دارند در این سریال کم نیستند و اگر دلتان برای روزهایی که تیم برتون سویینی تاد را ساخت تنگ شده، می‌توانید به اندازه همان فیلم خون و خون‌ریزی ببینید!

سریال Wednesday به هیچ وجه یک درام دبیرستانی از نتفلیکس نیست!

سریال ودنسدی یکی از متفاوت‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ بوده و با توجه شباهت‌هایی که میان داستان ونزدی با سریال‌های درام دبیرستانی وجود دارد، به هیچ وجه نمی‌توان آن را با دیگر سریال‌های مشابه مقایسه کرد.

ترکیب شخصیت ماجراجو و کنجکاو ونزدی با ماجرای قتل‌هایی که در این سریال اتفاق می‌افتد، معجونی فوق‌العاده به وجود آورده که می‌تواند تاثیری فوق‌العاده روی پیشبرد داستان داشته باشد.

معرفی سریال Wednesday

جنا اورتگا با این که خیلی شبیه به یک نوجوان دبیرستانی نیست اما توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند و یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های امسال نتفلیکس را داشته باشد. تیم برتون نیز در کنار خلق دنیای این سریال، چهار قسمت از آن را نیز کارگردانی کرده که می‌تواند یک دلیل دیگر برای دیدن و دانلود سریال Wednesday باشد.

منتقدان و مردم راجع به وندزدی چه می‌گویند؟

به طور کلی نظر مردم و منتقدان درباره این سریال کاملا مثبت بوده است. این سریال توانست در هفته اول پخش، بیش از ۳۴۱ میلیون ساعت دیده شود و رکورد نتفلیکس را بشکند. در حال حاضر نمره imdb این سریال ۸.۴ است و منتقدان راتن تومیتوز، به سریال ونزدی نمره ۷۲ درصد را داده‌اند.

نظر اکثر منتقدان درباره این سریال مثبت بوده است. تلگراف و دیلی ریپورتر بازی جنا اورتگا را ستایش کرده‌اند اما ورایتی با وجود اشاره به بازی جذاب اورتگا، سریال جدید تیم برتون را تنها یک سریال نوجوانانه توصیف کرده است.

آیا سریال ونزدی ارزش دانلود و تماشا دارد؟

با این که سریال جدید تیم برتون بریکینگ بد یا گیم آف ترونز جدید دنیای تلویزیون نیست اما می‌توان آن را ترکیبی از جهان آدامزها، فیلم‌های هری پاتر، بازی Bully و فیلم خانه خانم پرگرین برای بچه های عجیب دانست که می‌تواند بینندگان را چندین ساعت سرگرم کند.

سریال Wednesday بازگشت تیم برتون به دوران اوجش است و می‌تواند حداقل برای چندین سال دیگر، به عنوان یکی از مهم‌ترین سریال‌های نتفلیکس شناخته شود.

آیا شما سریال ودنسدی را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره اثر جدید تیم برتون را با گجت نیوز و کاربرانش به اشتراک بگذارید.